Cayetana Álvarez de Toledo i Lídia Heredia, una parella de ball que acaba en ball de bastons. La candidata del PP a Catalunya torna a fer entrevistes electorals al plató d'Els matins. Només 15 minuts per ordre de la Junta Electoral, en proporció al seu fracàs electoral a Catalunya. Una única diputada del PP representant 7,5 milions de catalans. Un ridícul electoral. Qui es pensés que la castanya a les anteriors eleccions calmaria la XIII marquesa de Casa Fuerte s'equivocava. Ha tornat la tensió a TV3.
Assegudes com a la terrassa d'un bar, dos taburets i dos gots. Ni així s'ha relaxat Cayetana. Tensa i amb alguna dificultat per entendre el català. Álvarez: "El procés demuestra que no existe un sol poble, existen almenos dos. Esta TV3 no lo refleja". Comença el show CAT (les sigles de Cayetana Álvarez de Toledo) contra TV3. I l'última polèmica d'un programa d'humor, quan Toni Soler va fer un gag desafortunat sobre gossos i mossos. L'excusa per intervenir tota la cadena.
Cayetana fa un Arrimadas i treu papers, la denúncia dels sindicats de mossos contra Toni Soler: "Yo le he traído las denuncias presentada por los mossos d'esquadra contra TV3. La fiscalia investiga por llamar putos perros de mierda a los mossos. Ocho millones de euros gana esa productora al año, 80 millones con el paso de los años. Toni Soler con sus programa gana eso en esta casa. Y pagando con el dinero de todos los catalanes se ha llamado perros a los mossos" . Heredia ja tensionada es passa a parlar-li en castellà: "En un programa de humor. Se han disculpado. A la reflexión estamos llamados todos, especialmente los trabajadores públicos".
Cayetana: "Apoyo a los mossos. Les invito a una reflexión. Reflexionen lo que TV3 hace desde hace 40 años: aislamiento, arrinconamiento, señalamiento, desprecio, burla y mofa de los constitucionalistas". Heredia gairebé no ha tornat a adreçar-se-li en català. Era el moment clic, que Heredia sabia que passaria: Cayetana contra TV3 a TV3. I l'entrevista ja no ha remuntat. Heredia volia fer-li el típic test al candidat "¿Escuela privada o pública para sus hijas?" Cayetana a la seva bola: "Privada, pero hablando de la educación en Catalunya: no es normal, hay jóvenes que montan algaradas contra el Estado de Derecho". Un efecte sonor ha posat fi a la conversa. Era el gong del final del combat de boxa.