L'època dels 2000 van ser de Christina Aguilera. De moltes altres cantants també, això és evident, però ella va marcar un abans i un després en aquella generació, i és comprensible. Els temes de la cantant van ser un èxit, i els seus videoclips tenien el potencial necessari per cridar l'atenció, la qual cosa va fer que escalés molt ràpid quant a popularitat i altres. Encara que el cert és que a Christina Aguilera això li ve molt bé, avui dia es penedeix d'algunes coses, i no està del tot contenta amb decisions del seu equip ni tampoc la imatge que li van fer prendre en aquell moment.
En aquella època, encara era una dona jove en molts aspectes, i fins i tot, verge. Era novella en la indústria, així que va deixar que que diverses persones s'encarregaran de la seva imatge. I van transmetre una imatge que realment no era la seva, començant així amb la sexualització de la seva persona, tant en videoclips com en cançons, un mètode que va funcionar per l'èxit que li va donar.
Christina Aguilera va ser sexualitzada com un moviment de màrqueting
Vendre un producte sempre és el més important per a la companyia que el té, i recordem que en la indústria musical moltes vegades els artistes són mers productes dels que en cal treure profit, i van notar cert potencia a Christina Aguilera, de manera que no van dubtar a explotar això i sexualitzar-la.
Tanmateix, ha estat la intèrpret de "Genie in a Bottle" qui ha dit que avui dia es penedeix una mica d'aquesta època i de com va ser tractada, ja que afirmen que la van tractar com a un producte que calia explotar. La van sexualitzar davant del públic per transmetre aquests aires de noia dolenta, de noia rebel, però ella mateixa afirma que no era res d'això, i en el dia d'avui sent pena.
És per aquesta raó que no està del tot contenta amb la forma en què la van tractar, modelant la seva imatge a una que realment no era la seva. Aquesta és conscient de què, en gran part, tal forma de ser és la que va fer que es tornés tan coneguda i popular en aquella època, però alhora és conscient que no era ella, i avui dia fa el possible per canviar aquesta mala imatge que moltes persones tenen.