La parella del moment, Clara Chía i Gerard Piqué, tenen un fotògraf de capçalera, el que els va retratar per primer cop en un casament aquest estiu a l'Empordà. El paparazzi català Jordi Martín té una secció fixa en un programa de la TV hispanoamericana i allà ha mostrat les fotos que va captar de la festa de Nadal de l'empresa on treballen junts Piqué i Clara. Algú de dins, o de l'empresa o de l'hotel, devia filtrar al fotoperiodista el dia i el lloc i es va plantar al davant d'un famós i cèntric hotel de Barcelona, dins un cotxe per fer moltes fotos de la parella entrant i sortint de la festa. Són aquestes:
Jordi Martín: "En el centro de Barcelona, la noche del martes Piqué y Clara estaban de doble celebración: la cena de Navidad junto a todos sus trabajadores y el año de noviazgo de Clara y Gerard que se cumplió ayer, el 13 de diciembre. Él muy pendiente del móvil mientras ella esperaba que le abriera la puerta del coche. Dentro esperaban sus compañeros de trabajo. La fiesta duró seis horas. Salieron a las 3 de la madrugada y salieron todos eufóricos, cantando y brincando. Lo pasaron muy bien. Es la primera vez que vemos a Clara relajada y muy cómoda con el entorno de Piqué. Los amigos oscilan entre 22 y 23 años, hicieron bromas como adolescentes. Este entorno llamaba a Shakira La Patrona porque no quería participar en estas celebraciones. Después de obstaculizar la vía pública, Clara se despidió y se marchó con Piqué. Sonriente, feliz y muy a gusto". Segons avançava l'autor de les fotos a twitter "No dejan a Clara Chía en buen lugar". La veritat és que són fotos de festa sense cap cosa estranya:
L'opinió de Jordi Martín és la que volen sentir a les TV hispanes: "A Gerard Piqué le queda muy grande una mujer como Shakira. Se ve en las fotos que les hice de madrugada a escondidas. Ese tipo e sun inmaduro y la ha dejado escapar por una niña de 23 años que por las fotos que le hice no sale muy bien parada". Clara Chía no surt gens perjudicada a les imatges:
L'última foto és la millor: Clara Chía enfilada de peu dins el cotxe de Piqué. Com a tantes empreses, el sopar de Nadal acaba amb xupitos. Segons revelen al digital Jaleos: "Ambos hacen vida desde hace meses en el imponente ático que el exfutbolista conserva en la calle Muntaner, en Barcelona. Inmueble ubicado en la zona alta de la Ciudad Condal, valorado en 4,5 millones de euros, y al que Piqué se mudó cuando su historia de amor con Shakira comenzó a naufragar. Los planes de la flamante pareja pasan por seguir haciendo vida un tiempo en esa casa. Clara Chía ya tiene gran parte de sus pertenencias en este fabuloso domicilio. Los enamorados piensan en construirse su propio hogar. Proyecto que, siempre según la versión que se traslada, "han hablado en más de una ocasión". També deixen caure que mentre el jutge de Miami no accepti l'acord de separació Shakira no farà el trasllat als EUA, i això podria dilatar la seva sortida de la mansió d'Esplugues, que segueix a la venda. Piqué i Clara no hi aniran a viure. Segons totes les fonts, Clara Chía no hi ha posat ni un peu. Ningú ha explicat si durant la festa a l'hotel fins a les 3 de la matinada el discjòquei va punxar el hit del moment: Monotonía, de Shakira.