Recorden el Tomàtic? La PatyPla? Els pollastres que organitzava el senyor Pla a l'Estadi Olímpic de Montjuïc omplint les grades?... Què ha quedat d'aquell Súper3 que, alhora, emetia conegudíssimes sèries com Doraemon, Vicky El Viking i d'altres? Res de res... Abans tothom lluïa el seu 'carnet dels Súpers' com una cosa única, ara amb prou feines es conserva com una relíquia.
📺 Programació d'SX3 a TV3: tots els detalls i continguts del nou Super 3
Però Sigfrid Gras té un pla. El nou director de TV3, que ha rellevat Vicent Sanchís, li està donant un nou rostre a la pública catalana. No només a la cadena principal, TV3, sinó a les altres. I li està donant resultat: TV3 està recuperant el lideratge d'antany, i encara que ja guanyava la majoria dels dies del mes la batalla de les audiències a les altres cadenes, ara directament arrasa. Ahir, tot i l'èxit de 'La Isla de las Tentaciones', que va marcar un notori 16% a Catalunya, TV3 es va imposar en el còmput global de dimecres, amb 4'5 punts de diferència respecte el seu perseguidor. Ara, Gras vol anar més enllà i rellançar alguns dels canals que amb Sanchís van quedar pràcticament KO.
Un d'ells es tracta del Súper 3. Fa anys ja que el canal "juvenil" de la pública catalana no el mira ni Perri l'ornitorrinc. És el moment de reflotar-lo, donar-li una nova imatge i tornar a captar els seus vells -encara que molt joves- seguidors. Per començar, un canvi en el logo, en el nom, en el lema i anunciant la data d'estrena de la nova marca, que serà el proper 10 d'octubre. Fantàstic, Sigfrid.
Connectat amb els nens, digital i enèrgic
La nova marca del Súper 3 és SX3. En un vídeo difós pel seu canal de Twitter i també llançat a TV3, el nou SX3 es presenta amb un nou logo, uns nous colors (lila, blanc i verd) i una nova proposta. El canal de tele es dividirà en dos: l'S3 -enfocat a la primera infantesa, en on predominaran les figures geomètriques arrodonides i es pretendrà generar un entorn en el qual els més petits i les famílies podran aprendre i compartir moments- i l'X3, el qual anirà dirigit als nens i nenes i als adolescents amb formes més estilitzades que generaran un entorn ple d'energia, dinamisme i participatiu.
Els usuaris aplaudeixen la decisió
Aquesta dràstica decisió de Sigfrid Gras de fer un rebranding a la marca Súper 3 ha estat lloada per part dels internautes. Molts usuaris de Twitter han repiulat el vídeo citant-lo i llançant-li floretes al director de la tele catalana. Les noves generacions tenen clar que això funcionarà. No volen experiments atrotinats, rars i obsolets com el ja extint i caduc MoodZ, volen anime en català i recuperar grans sèries de dibuixos animats, com Shin Chan. En definitiva, tornar a enganxar-se al televisor i passejar el seu carnet del club Súper 3 amb orgull. "Tots som súpers, tots som grans: siguem petits o gegants... Tots som tant originals, no en trobareu pas dos d'iguals...", resa la cançó.