Cristina Fallarás és una veu poderosa dins el feminisme a casa nostra. Aquest divendres ha fet un pas endavant en la denúncia de la violència masclista explicant que ella va ser-ne víctima. De les que no es recullen a les estadístiques perquè el seu nòvio d'aleshores no la va matar. La va amenaçar. Ho confessa en un imprescindible article al digital Público: "Él les dijo a mis hijos 'Vuestra madre no va a trabajar. Es una puta". Y me mandó un sms 'Vuelve puta porque esta noche va a haber sangre". Terrorífic.
Yo salía a una entrevista y él les dijo: “Vuestra madre no va a trabajar. Vuestra madre es puta”.
— Cristina Fallarás (@LaFallaras) July 24, 2020
Días después me mandó un sms: “Vuelve, puta, porque esta noche va a haber sangre”.
Perdonarán que use mi propia experiencia para contarles algo.@publico_es https://t.co/THVQ3QWGv2
L'article explica un vespre d'octubre de 2011 quan Cristina Fallarás vivia a Barcelona amb els seus fuills i el seu nòvio i havia de sortir: "Agarré las llaves y me dirigí a mis hijos "Salgo y ahora mismo vuelvo. Voy un momento a hacer una entrevista de trabajo". El mayor tenía 9 años y la pequeña, 3. Mi pareja de entonces, de pie junto a la puerta, me miró, volvió la vista hacia ellos y les dijo con una seriedad seca, pausada: "Vuestra madre no sale para una entrevista, vuestra madre sale porque es puta".
Uns dies després va tornar el calfred "Me llegó un mensaje al teléfono móvil. Esto decía: "Vuelve a casa, puta. Esta noche va a haber sangre". Ja no és un insult amb els fills de 3 i 9 anys al davant. Era una amenaça de lesions. La Fallaràs, gat vell, ja sap que li retrauran allò de "Per què no el vas denunciar" i explica com se sentia "Resulta ABSOLUTAMENTE imposible echar a un tigre, ahuyentarlo, espantarlo. y la policía solo lo entienden cuando tu carne ya es pulpa en el suelo". Un tros de dona. La Fallaràs.