Al llarg de tots els anys que ha presentat les Campanades a Antena 3, Cristina Pedroche ha aconseguit crear una enorme polèmica amb els seus modelets per acomiadar l'any. I, per no perdre costum, per donar la benvinguda al 2021 ho ha tornat a fer. La de Vallecas ha lluit un mini vestit de la firma Pedro del Hierro, elaborat amb més de 16.308 pedres de cristall, pel qual s'han necessitat més de 350 hores de confecció.
Un cridaner conjunt, inspirat amb les mascaretes, que ha indignat a més d'un. Prova d'això, l'enorme quantitat de crítiques que Pedroche ha rebut a Instagram després de publicar una fotografia al seu pas per la Puerta del Sol. La de Zapeando, presumint del seu vestit de cap d'any, presumeix d'esquena al descobert, cames i part inferior de les seves natges. Un posat molt festiu per donar la benvinguda al nou any. "Feliç el 2021" escriu la dona de David Muñoz juntament amb quatre cors de color vermell intens. La fotografia més polèmica de Cristina Pedroche, a continuació:
"Quin mal gust", "Que lleig és el vestit", "Em sembla molt ordinari", "Ridícula", "Vulgar" o "El proper any en pilotes" són alguns dels moltíssims comentaris que els seus seguidors, gairebé 3 milions, li han fet arribar. Uns forts atacs, als que Cristina no ha fet cap cas, que s'afegeixen a l'exagerat sou que la d'Atresmedia, pel que sembla, s'hauria emportat per presentar les Campanades. Es parla de 60.000 euros per 20 minuts. El que es tradueix a 3.000 euros el minut. El doble del que s'hauria emportat Ana Obregón, 40.000 euros, o el triple del que s'hauria embutxacat Anne Igartiburu, 24.000 euros. La polèmica està servida i Cristina Pedroche feliç amb les seves setenes Campanades.