Un dels secrets que més ganes tenen de saber els espectadors espanyols cada any és saber com serà el vestit que es posarà Cristina Pedroche el dia 31 de desembre per presentar les campanades d'Antena 3. Fa anys que és tot un aconteixement veure la presentadora amb el modelet i el look escollit, cosa que s'ha repetit durant vuit vegades on l'hem vista amb tots aquests vestits:
La de Vallecas i Alberto Chicote repeteixen un año más, com cantava Mecano, des de la Puerta del Sol de Madrid, per acostar les campanades mentre els espectadors d'Antena 3 es van menjant el raïm mirant de no ennuegar-se. Expectació màxima i ella que va deixant petites pistes pels fans més impacients, petites revelacions de com és el vestit que ha triat per acomiadar el 2023 i donar-li la benvinguda al 2024. "Has dado alguna pista en redes. Has dicho que es de un color que no has repetido... ¿Quieres dar un paso más y decirnos ya cómo vas?", li han preguntat els seus companys del programa de La Sexta Zapeando, on hi col·labora. "No. No puedo decir más. Viendo mi Instagram voy dándome cuenta de que voy soltando cositas en las que la gente no se fija, pero hay muchas cosas ocultas".
El que sí ha concretat Pedroche és que "el vestido ya está terminado, le falta nada. Yo me lo he probado y mi hija lo ha visto y le ha llamado mucho la atención". I també ha fet una altra revelació sobre quin és el pla B, quin és el pla extraordinari si al vestit que té previst posar-se li passés alguna cosa o patís algun contratemps inesperat: "nunca hay doble vestido. Si le pasa algo, salgo en bata o en vaqueros". Un vestit, l'únic que tenen preparat per ella, que "lo tiene la persona que lo ha diseñado y luego Josie. Él, con 100 personas de seguridad, lo meten en la Puerta del Sol el mismo día y el mismo día me lo llevo yo a mi casa. Después de usarlo, vuelve directo a su dueño". Una Pedroche que no veu l'hora: "Un año más por estas fechas ya estoy muy nerviosa. Es verdad que este año lo estoy más. Necesito que todo salga bien. Eso no quiere decir que cuente con que el vestido y la propuesta os guste a todos, ya sé que eso es imposible. Para mí triunfar esa noche es salir de la Puerta del Sol con la cabeza bien alta sabiendo que lo he dado todo, orgullosa por mi trabajo y por mi equipo. Eso es lo único que necesito, aunque reconozco que este año el vestido es taaaaaaaan especial que lo mismo sí que os gusta a todos".
Quant cobrarà enguany per portar-lo? Una pastarrufa: "Pues a lo mejor menos que a ti", li ha dit a Dani Mateo, ja que ell presentarà les Campanades a La Sexta. "No creo. De hecho, a la hora de negociar me dijeron: 'con lo que le pagamos a Cris, a ti no". Una Pedroche que té "contrato de cadena y va todo ahí dentro. No puedo contar con más"... Ja queda menys per sortir de dubtes.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!