Cristina Pedroche va començar la seva carrera en televisió en programes com ‘Sé lo que hicisteis’ o ‘Otra movida’. Allà treballava com a reportera. Tanmateix, va anar 'Zapeando' l'espai en el qual va destacar amb més força. A partir d'allà, Atresmedia va començar a donar-li més protagonisme, oferint-li presentar les Campanades a LaSexta. D'allò fa ja 9 anys. I tal va ser el seu èxit que l'any següent la van passar a la cadena principal del grup, Antena 3.
Des d'aleshores, any rere any ha anat augmentant en audiències, arribant a superar TVE, que venia sent la cadena més vista en els últims 30 anys. Tal ha estat el seu èxit que aquest any es compliran 10 anys de Pedroche sent protagonista a les Campanades d'Atresmedia. "Aquest any és molt especial perquè són 10 anys donant les Campanades i, a més, aquest any soc mare", va comentar emocionada a Zapeando. "Aquest serà el millor any. No faré això sinó penso que és el millor any. Veig els looks d'altres anys i dic 'quina mandra'. Sé que podem fer alguna cosa molts més guai i ho farem", afegia Josie, el seu estilista.
La pregunta del milió: Quant en guanya Cristina Pedroche per les Campanades?
I clar, aquesta continuïtat n'ha portat molts a preguntar-se quant en guanya Cristina per presentar les Campanades cada any. I és que estem parlant d'un dels espais més cotitzats. Tanmateix, la realitat és que la vallecana no s'emporta res específicament per la seva aparició en Cap d'Any, al marge de la repercussió. Entra dins del contracte estratosfèric que té amb Atresmedia. I aquí sí que hi ha xifres molt altes.
Cristina Pedroche va renovar amb Atresmedia el febrer de 2022. I llavors, segons diverses fonts, va pactar un sou anual d'uns 600.000 euros anuals que inclouen les Campanades i altres projectes que pugui realitzar per a la cadena.
Cristina Pedroche col·lecciona fracassos a la televisió
En aquest punt es pot destacar que els programes que presenta la madrilenya acaben en fracàs. I a la cadena cada vegada confien menys en ella per a res que surti de les seves col·laboracions a Zapeando o les seves aparicions en les Campanades. El seu últim projecte, 'Password', va començar bé en audiències. Però a poc a poc va anar caient fins a registrar audiències que només tenien una xifra. Antena 3 va decidir emetre tots els programes que tenia gravats. Al cap i a la fi, la inversió estava feta. Però tot apunta que el programa acabarà sent un nou fracàs per a Pedroche com ho van ser 'Dentro de’, ‘Pekín Express’, ‘Tú sí que sí’ o ‘Love Island’, entre d'altres. Queda clar que l'interès dels telespectadors a Pedroche es limita a les Campanades i al vestit (no vestit) que llueix cada any.
En favor de la vallecana cal dir que el seu poc èxit en televisió no correspon amb la popularitat que té a les xarxes socials. Allà arrasa, aconseguint ingressos fins i tot superiors als que obté a Atresmedia.