Programa El Quilombo de Periodista Digital presentat per Luis Balcarce. Conviden la periodista ultra Cristina Seguí a parlar del seu llibre ‘Manual para defenderte de una feminazi y otros asuntos de alta necesidad’. Seguí segueix en la seva realitat paral·lela distòpica on la lluita feminista per la igualtat de les dones és vista als seus ulls com una milonga, "algo fabricado por la ideología socialista".

Periodista digital

Durant l'entrevista, el presentador li anava posant en safata de plata les crítiques habituals de Seguí a tot allò que detesta i a tots aquells als que mira per damunt de l'espatlla. Per exemple, a les dones que la van fer fora de sengles programes, com Júlia Otero a Onda Cero o Belén García, directora d'Espejo público, tot i que la Griso també rep el sarcasme de la foragitada: "Me han hecho desaparecer de tres medios. Dos de ellos, en Onda Cero, la misma Julia Otero, y en Espejo Público… Sé de buena tinta que la censura proviene de criticar a laSexta y esos programas están presentados y dirigidos por mujeres, mujeres feministas. El socialismo ha utilizado muchos métodos para la censura periodística, la mujer es un instrumento para llegar no solamente a la censura sino a la autocensura que proviene del miedo".

Periodista digital

El presentador s'hi abona i aporta el seu gra de sorra de zitzània: "En Atresmedia se hizo una campaña contra las azafatas de la fórmula 1 y ahí estaba Cristina Pedroche dando las campanadas y haciendo alegatos feministas y Leticia Dolera, que despidió a una embarazada, dijo: 'bueno, si total, el cuerpo a los 25 años no les dá más de sí". Resposta de Seguí: "¿Sabes qué pasa? Que ellas han dicho que son comunistas. Ellas pueden hacer con su coño lo que quieran y nosotras no", diu amb sorna.

Periodista digital

Risto Mejide també rep. La va fer fora de Todo es mentira, després que digués que "Bea Talegón era la Monica Lewinsky de Puigdemont". Però segons ella, adoptant una falsa doble moral. Perquè paral·lelament al Risto ofès, diu que li suplicaven que tornés: "Risto Mejide se dá el lujo de decir en televisión que nunca más contarán conmigo mientras por la mañana tenía montones de whatsapps y llamadas perdidas pidiéndome que volviera. Como les dije que no... Es un chantaje que no hay que aceptar por todo el dinero del mundo, nunca hay que perder la dignidad"... Balcarce li balla l'aigua i se suma a lapidar Mejide: "Eso siempre lo hace cuando alguien le dice que 'No'".... Pots veure-ho clicant a la foto a partir de 1h34'15":

Periodista digital

Cristina Seguí i el presentador de Periodista digital donant lliçons de dignitat... El que s'arriba a veure en segons quins mitjans.