Dani Rovira contra els fatxes. Tant se val quan llegiu això. El còmic i actor cada cop que opina com a progressista se li llencen a sobre els ultres.
Fa pocs dies va atacar Toni Cantó per dir que a Catalunya es veta el teatre en castellà. Rovira li va dir que es veta el mal teatre, sigui quin sigui, I Cantó és molt mal actor.
Els del PP se la tenien guardada i a la primera que diguès li saltarien a la jugular. Ha estat en plena polèmica pel consum de carn que ha fet un fil de twitter informant per què ell és vegà:
Dani Rovira: "No tengo hijos, pero mi veganismo pasa por una toma de conciencia y compromiso por dejar un planeta habitable a los vuestros. Es agotador que tengamos que ser nosotros quienes nos veamos obligados a argumentar el no participar en la explotación animal y en el desastre ecológico.
Mi toma de conciencia llegó a los 35 años. Por esto no soy ni mejor ni peor que nadie. Pero invito a reflexionar sobre “el por qué” de los ataques con tan elevada vehemencia hacia el veganismo.
Yo lo ataqué en su día, y me di cuenta que era una manera de echar fuera los balones de mi culpabilidad e incoherencia. Defender mis conflictos internos, atacando las grietas del otro. Reconocer que mi placer personal estaba por encima de una ética animal y ecológica.
Y ya si eres político y/o empresario, entiendo que los intereses económicos son otro factor a tener en cuenta. Es un debate fascinante. Y estaría bien que pudiera afrontarse sin fanatismos, sin faltas de respeto y sin estrechez de miras.
Hay una realidad impepinable, y es que el planeta es la casa de todos. Reflexionemos si queremos estar del lado de “salvar el convento” o en el de “cagarnos dentro”. Un beso a tod@s.
Un discurs pensat, raonat, respectuós i necessari. Però els de Vox, les xarxes ultres i els que el detesten han fet viral Yatekomo, el menjar xinès envasat que té carn i ell anunciava:
El Trending Topic té això, apareix Yatekomo perquè vint mil tuitaires amargats volen fer creure que no es pot ser vegà i anunciar fa anys un menjar preparat.