Ens manifestem absolutament rendits a La revuelta de David Broncano i companyia. Servidor ja era fan del programa en temps de La resistencia, però ara som molts els adeptes a l'esbojarrada proposta que cada nit podem veure a TVE, i que dia sí, dia també, li menja la torrada a les formigues de Pablo Motos. Aquest dilluns, un 16,1% de share davant d'un 14,6 d'El hormiguero. I és que no hi ha color entre un i altre programa. Com va dir encertadament Pilar Eyre, la clau és que "Broncano no hace televisión, hace ambiente". Bogeria, espontaneïtat, moments hilarants, convidats i protagonistes inesperats, un deliri absolut, un disfrute total, veient combinacions estranyíssimes. I l'exemple el tenim aquest dilluns, on van passar de veure reunides per primer cop en 23 anys a Sonia i Selena a endinsar-se dins les coves d'Altamira o a veure l'actriu Paz Vega menjant-se unes llenties. Sensacional:
23 AÑOS DESPUÉS, vuelven a cantar Sonia y Selena la de 'Yo quiero bailar'. #LaRevuelta
— La Revuelta (@LaRevuelta_TVE) October 14, 2024
Qué ganas de unas salchipapas y subirme a un toro mecánico. pic.twitter.com/w12kuLstH8
Este programa son como las lentejas. #LaRevuelta pic.twitter.com/WYi77Ff3C7
— La Revuelta (@LaRevuelta_TVE) October 14, 2024
¿se puede hacer un programa desde Altamira? Imagino que no pasaría nada un golpe de bombo ahí, ni se notaría el salto evolutivo. #LaRevuelta pic.twitter.com/SRu51aGDA1
— La Revuelta (@LaRevuelta_TVE) October 14, 2024
Broncano, Grison, Ricardo Castella o Jorge Ponce se'n refoten del mort i de qui el vetlla. I tant els hi fa qui sigui o que ells estiguin a Televisió Espanyola. De la monarquia, dels Borbons, les han dit de tots colors, a quina més brillant. Una de les dianes preferides del programa és el rei emèrit, un Joan Carles tarambana i penques de qui han dit de tot. "El puto rey de España está ahí no porque de todos los reyes lo hayan elegido a él, sino porque he is the one. El que trajo la democracia después de cuarenta años de dictadura, hijo de reyes que han reinado en navarra, en Italia... eso es para estar completamente como las putas maracas. A mí no me extrañaría que Juan Carlos en algún momento intentase mover las cosas con la mente: ese vestido para abajo". Un pim pam pum parlant de Bárbara Rey o dels escàndols econòmics: "¿Alguna vez le dijo alguien en su infancia que algo estaba mal? La percepción del bien y del mal, al ser el rey... Tiene que estar bien. Lo único que me molesta de las filtraciones es que él, como monarca nuestro, no tuviera la confianza para contarnos estas cosas él directamente. Juan Carlos, si nos hemos enterado de mil movidas. ¿Ha habido acaso consecuencias con las movidas? ¿Te hemos juzgado legalmente? Cuéntanos las cosas, que tenemos confianza". Fa poc, Ponce va fer una secció hilarant sobre el Borbó en diferents situacions: "Haciendo la cama, en Hacienda arreglando lo suyo, escuchando a dos mujeres, ayudando al niño en matemáticas o parando el 23-F":
El moment final és brutal, quan mostra un objecte que "viene directamente del Palacio Real. En las bodas de plata dicen que se le olvidó su aniversario (de noces amb la seva dona Sofía), y mira lo que le regaló a la reina Sofía, mira qué cosita", i mostra un pongo meravellós, en forma de cor de vidre, amb una foto dins de Joan Carles i Sofia de joves, en moto, i uns cors vermells que van flotant.
Aquest dilluns, la genial col·laboradora Lala Chus, s'ha fixat en l'objecte. "Oye, ¿y esto? Qué bonito", diu en referència a la foto:
La resposta de Broncano, sublim: "Eso es una foto del rey Juan Carlos y doña Sofía... Recuerdo de su primer aniversario... y único, porque luego ya...". El públic es pixa i esclata a riure. I Broncano segueix: "Quedaron un día, al año, y al año siguiente él dijo 'Ah!, ¿que puedo llamar por teléfono a las presentadoras de televisión? ¿Tengo línea directa con quién quiera? Bueno, bueno, bueno, bueno...". Broncano i La revuelta, imprescindibles.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!