David Bustamante és un de conegut pel seu pas per OT. L'acadèmia més famosa de la televisió que busca a les millors veus d'un país el va catapultar a la fama. Va ser un dels finalistes al costat de Rosa López, Chenoa i David Bisbal. Potser els més coneguts d'aquella primera edició i de totes les altres, no obstant això, no ha corregut gaire bona sort al món musical. La indústria de la música li ha donat l'esquena, com també ho va fer amb els seus companys, amb tots menys amb el d'Almeria, que encara que no va guanyar és el més reeixit, tant a nivell nacional com internacional.
La primera dècada, David Bustamante treia els seus discos i aconseguia reunir milers de persones, però finalment va acabar en festes de pobles. I ara ni tan sols això. Si hagués de mantenir per la música seria a la ruïna, però es va obrir una altra finestra per a ell. La seva relació amb Paula Echevarría el va posar de nou en el focus mediàtic i les televisions es van interessar per ell.
La veritable font d'ingressos de David Bustamante
En els últims anys David Bustamante ha participat en programes com 'Hipnotízame', 'Com a Sapiens', 'El Desafiament', 'MasterChef Celebrity', entre altres col·laboracions. I aquesta mateixa setmana s'ha confirmat que el càntabre participarà en l'onzena edició de 'La teva cara em sona'. Gràcies a totes aquestes participacions, el cantant ha ingressat una fortuna en milions d'euros, especialment quan era molt cotitzat.
Tanmateix, David Bustamante ha confessat que la seva font d'ingressos més gran prové dels perfums. I no només té un, la seva empresa compta amb una línia de fins a 10 fragàncies. Té més colònies al mercat que Beyonce. Ell mateix es va definir com "un perfumista que canta". Té el mateix nombre de colònies que discos publicats. Els perfums es venen fàcilment pel seu assequible preu.
I no és el seu únic suport. David Bustamante també ingressa grans quantitats de diners per les campanyes publicitàries en què participa.