Model, influencer i empresària. Jessica Goicoechea començava publicant fotografies seves a la xarxa fins que es va convertir en una de les pioneres en la creació de contingut. Única en la seva espècie, la seva cabellera rossa, una mirada penetrant i un rostre d'escàndol que conquistava a milers de seguidors amb els seus looks i les seves poses. El perfil de la catalana sembla una obra d'art, totes les fotografies estan cuidades al detall i la seva forma de vestir tan sensual captiven als seus quasi dos milions de seguidors. Traspassava la pantalla per convertir-se en empresària de la seva pròpia marca de roba Goi, on ha pogut dissenyar biquinis i peces de roba per les més atrevides: transparències, escots i poca tela, l'essència de la jove al complet.
Goi aconseguia viralitzar-se arran de les campanyes publicitàries de la marca, totes d'allò més polèmiques. L'aspecte físic de les models i la poca inclusió de les talles grans provocaven que la xarxa sentenciés la seva imatge com una marca d'estereotips contra els cossos no normatius. Inclús li van arribar a pintar a la façana de la botiga "cul, cul, cul". Molt fort. A poc a poc s'ha anat reconciliant amb les body positives, i aquest any hem pogut anar veient més diversitat en els cossos de les models i en el tallatge de les peces. Llàstima, però, aquest no és l'únic aspecte on patina. Goicoechea sempre presumeix d'oferir un producte creat i elaborat a Espanya, i amb la possibilitat d'enviar-lo per tot el món. Tanmateix, sembla que la gestió dels paquets tampoc és el seu punt fort. La marca s'ha inundat reiterades de les queixes dels compradors, l'espera dels paquets és preocupant...

L'empresa de la catalana posava a la venda, com cada any, una primera (de vàries) col·lecció de biquinis, la qual ha estat tot un èxit. No queda cap talla, la gent es devia revolucionar per tal d'aconseguir un dels tops o calcetes. Èxit total. Però sembla que aquest sold out massiu hauria tingut conseqüències en la gestió de l'entrega dels paquets. Jessica Goicoechea ha pres una decisió dràstica, i atura el nou llançament de la pròxima col·lecció de biquinis, per tal d'organitzar i fer arribar a tothom el seu biquini a casa. Goi té fama per tenir problemes d'aquest tipus, i aquest cop no ho repetirà. "Lamentamos informar que el lanzamiento del drop Wulan, programado para este domingo 2 de junio, ha sido pospuesto debido al alto volumen de pedidos actuales. Para poder cumplir con lso plazos establecidos y ofreceros un mejor servicio, hemos decidido entregar primero todos los pedidos de los drops anteriores" Els fanàtics hauran d'esperar però per un bon motiu.
Hay que poner una calculadora y un calendario en el palco para que las parejas echen cuentas también durante las Preguntas Clásicas™ pic.twitter.com/vBp2FriBzs
— La Resistencia por M+ (@LaResistencia) May 15, 2024
Jessica Goicoechea està vivint un dels seus moments més dolços: de bracet amb el seu estimat Marc Bartra, amb qui després de dos anys continuen mantenint la seva complicitat, l'empresa està agafant un bon camí i les marques no paren de trucar-la per campanyes i modelatge. Sí senyora. Fins ara, teníem una visió més caòtica del seu paper com a empresària, sembla que finalment ha organitzat l'enrenou per portar a Goi fins al punt més alt.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!