El món dels streamers és tot un fenomen per analitzar. Es passen hores i hores connectats en directe jugant a videojocs o xerrant amb l'audiència. Entreteniment assegurat per qualsevol adolescent en el seu temps lliure, però, a qui veritablement li passa factura és als mateixos protagonistes. Passar-se tot el dia enganxat a una pantalla des d'una habitació sense sortir de casa, provoca efectes secundaris difícils de... curar. No, no som uns exagerats. Diguem que, per a molts, la higiene no és el seu punt fort, si més no, així ho porta demostrant reiterades vegades Joaquin Dominguéz, El Xokas. Us sona oi? Streamer de videojocs i expert amb ficar la pota cada setmana. La veritat és que veure'l envoltat de polèmica no és cap escàndol, s'ho busca solet. Però quan l'enrenou fa esclatar a tota una empresa, significa que aquest cop ha enredat més la troca. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by XOKAS (@elxokas)

 

A finals de la setmana passada es feia públic que El Xokas havia comprat juntament amb Reven -amic i company d'ofici- l'empresa gastronòmica Knoweats!, un servei que es dedica a vendre tuppers amb menjar precuinat. La competència directa de Wetaca, els quals són molt més coneguts i famosos entre la xarxa. L'enrenou entre la coneguda entitat i el streamer comença molt abans, els rumors de la suposada compra per part d'ElXokas apuntava que es convertiria amb soci de l'empresa. Però en saltar la notícia, que formava part de la competència, tot va esclatar. L'equip de màrqueting de Wetaca van convertir l'amenaça de la compra en tota una oportunitat per donar-se a conèixer, inclús incitant als fans del youtuber amb un codi de descompte. "La empresa del Xokas no tiene nada que ver con esto, pero que vaya. Que aquí estamos listos para la juerga. No, el rumor no era cierto. Nadie nos ha comprado"

Les declaracions no van tardar a rebre resposta, començava una guerra. El Xokas responia als atacs de Wetaca explicant la seva experiència amb el servei. Des del directe assegurava que no havia volgut invertir en la seva empresa perquè el menjar li semblava mediocre i, a més, no li havia arribat en bones condicions. Un atac directe a la seva reputació. Fou des d'aquell moment que començava el contraatac de l'empresa d'alimentació. Wetaca obria un fil sobre el streamer, deixant-lo en el pitjor dels llocs. Si El Xokas ja tenia una imatge fosca i repel·lent, després d'això, continua tirant-se pedres a la teulada. Entre l'arxiu de les mil hores del streamer, sortia a la llum un clip on confessava que posava la brossa al congelador fins a rebentar i així no haver de baixar les escombraries cada dos dies. Simplement fastigós.

A més, també mostraven un fragment on incitava als seus seguidors a no menjar sa. "Esto lo quiero mandar como mensaje a la gent joven, comer sano es de puto imbécil" Un missatge contradient amb la nova empresa de la qual forma part. Però dins d'aquest fil de 'X' l'empresa Wetaca no es queda gens curta. Assenyala directament amb el dit al gallec: "Pero tranquiloooo que quede claro que, como tú bien dices todo el rato, no queremos meter beef. Lit. a nosotros nos encanta que cada vez haya más empresas que quieran ayudar a que la gente coma bien y tenga más tiempo para lo que les dé la gana. Gracias, gordito" Boom. 

Un altre moment terra traga'm per a la col·lecció de l'streamer gallec. Que algú el freni. 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!