L'era digital ha suposat l'aparició de les noves reines de la comunicació: les influencers. Aida Domènech Pascual, més coneguda pel nom que fa servir a xarxes socials, Dulceida, als 34 anys, està embarassada. Ella i la seva parella, Alba Paul (36), han fet saber als més de 4 milions de seguidors que acumulen ambdues a Instagram que esperen un fill. La notícia bomba ha saltat dimarts al migdia, tot just tornant de Setmana Santa, amb una publicació compartida entre les dues. Dilluns vespre van fer un sopar íntim amb quatre amics, cosa que porta a pensar que han esperat fins a últim moment per a explicar la gran sorpresa, fins i tot amb qui més contacte tenen. La inesperada publicació ha agafat per sorpresa a cares molt conegudes del país que no han pogut evitar enviar tota mena de missatges a la parella.
"Tus mamis te esperan con muchas ganas 🐭🐣🐸". Aquest és el comentari que acompanya a les tres imatges on es pot veure a les dues influencers molt emocionades d'anunciar l'embaràs de Dulceida. Alba Paul, qui sempre sol ser més reflexiva a l'hora de donar la seva opinió, ha publicat una història on es pot veure la imatge de fons on comenta: "Esto es un hecho. Estamos igual de felices que asustadas, pero valdrá la pena". D'altra banda, Dulceida també ha publicat una història que acompanya la publicació, on es pot veure una mà de cada una agafant l'ecografia del seu futur fill. Dulceida ha triat una cançó de Dani Fernández (32) per a posar melodia a la imatge, Solo tienes que avisar. A les tres imatges de la publicació principal, que ha acumulat més de 200 mil likes en menys d'una hora, se les pot veure vestides amb una samarreta blanca i texans ensenyant una ecografia del seu futur fill.
La reacció de cares conegudes arreu del país no s'ha fet esperar. L'empresària i actriu Ana Milán (50) ha estat de les primeres a comentar a la publicació: "Aidaaaaaaaaaaaaa". Poc després ha estat una de les influencers més mediàtiques del moment, Marta Díaz (23), qui ha felicitat la parella: "ME MUEROOOOO 🥹🥹❤️❤️😍😍 enhorabuenaaaa 🤩🤩🤩🫶🏼🫶🏼🫶🏼". Tampoc ha tardat el comentari del seu íntim amic influencer i DJ, Luc Loren (30): "QUE LLEGUE YA MI SOBRI🥹". Milers de seguidors de les catalanes no han dubtat a donar suport a la notícia que torna a posar en ple focus mediàtic a Dulceida i Alba Paul després del fracàs del seu últim projecte.
Projecte Fracàs
L'última tendència que s'ha posat de moda entre aquelles persones conegudes qui no acaben de trobar el seu espai en cap mitjà de comunicació és la producció i realització d'un pòdcast. Jorge Javier Vázquez (53) i Carlota Corredera (49) són dos clars exemples del gran auge de producció de vídeo-pòdcasts. Dulceida i Alba Paul també es van sumar al carro de cares conegudes amb ganes de tenir el seu propi pòdcast i, tot i no haver tingut una gran acollida per part dels seus seguidors, les influencers s'han embutxacat una bona quantitat de diners. Segons ha pogut saber Laura Fa (49), el pòdcast ha costat a l'empresa que el produïa més de mig milió d'euros sense obtenir una audiència suficient perquè fos rendible.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!