Elisenda Carod té moltes virtuts. Com a presentadora i periodista, fa cada dia una feina excel·lent al capdavant de La tarda de Catalunya Ràdio juntament amb l'Òscar Fernández i col·laborant a l'Està passant de TV3 al costat de Toni Soler, Jair Domínguez o Òscar Andreu.
A banda de la seva tasca davant d'un micròfon o d'una càmera, l'Elisenda té un look molt personal i reconeixible, especialment per les seves ulleres i sobretot, per la seva cabellera llarga i pèl roja tan característica. Uns cabells que, com toca, cal assecar cada vegada que se'ls renta.
Per això, l'Elisenda, com fan molts altres, ha comprat un assecador de cabells per a casa. On? A una de les botigues més famoses del país: MediaMarkt. I potser aquest establiment li va dient als seus clients allò de Yo no soy tonto. Però el que fan de vegades fa pensar que tracten la gent de tontos. I això ho acaba de viure en la seva pell l'Elisenda.
Un assecador que encara no ha rebut... I ja ha plogut. En un primer moment, l'habitual pregunta quan truques a llocs com aquests: "Vol ser atès en català?". Ella respon que sí. Però com si sentissin ploure. Immediatament després: "Els agents en català, ocupats" i un "Buenos días".
El pitjor no ha estat això. El pitjor és que ni en català, ni en castellà, ni en suahili han estat capaços després de dos dies d'atendre-la com Deu mana. La seva queixa, amb resignació, més que evident: "48h a casa esperant un assecador… li atendrem urgent. 24h més tard truca de nou. '¿Le puedo ayudar en algo más?'. Jo: 'si! Porque…' resposta: ha penjat. Bravo per la gestió!".
Després del passotisme, Carod es pregunta si "Solució, tornar l'assecador als reis i anar a Miró? Algun lloc de confiança pel baix? 2 dies a casa sencers esperant-lo i ni una trucada d’avís. És un confinament 3.0". Passades les 48 hores, ella mateixa mostrava com va la cosa...:
Planyem l'Elisenda. Tot el suport del món. Això sí, com MediaMarkt siguin els culpables que no es pugui assecar i lluir els seus cabells marca de la casa, ens sentiran.