Nova demostració d'ètica periodística a 'Espejo Público'. El programa de Susanna Griso acumula (una vegada més) crítiques aferrissades per la forma amb la que tracta problemes sensibles per a la societat. Un comportament bipolar, cínic i mesquí, com el que han fet servir per parlar de la ludopatia i de la invasió mediàtica de les cases d'apostes. Sí, 'una lacra' que arruïna vides i famílies, i que critiquen sense embuts a la taula de tertulians del programa. Ara bé, quan es pronuncien les famoses paraules de "a la vuelta de publicidad", el discurs és un altre: Si no jugues, si no apostes, ets un xitxarel·lo. 

Espejo Público Antena 3

Les cadenes d'Atresmedia alegrement fan publicitat de webs d'apostes esportives, jocs d'atzar i similars. De fet, la seva graella reserva les matinades a programes exclusivament dedicats al joc, una font ben sucosa d'ingressos (com els anuncis de contactes a la premsa escrita, per exemple). De dia són incansables lluitadors contra aquestes pràctiques. De nit, però, la moral es relaxa, i ens encoratgen a posar tot al negre. O al vermell. O al verd. És igual. La qüestió és que l'espectador piqui i fer caixa. Ja arreglarà els seus problemes anant a especialistes o fins i tot, fent cas dels consells dels acompanyants de la Susanna. De fet, al mateix 'Espejo' ens donen la solució per si les apostes van malament i ens quedem sense cèntims. Recórrer a serveis de préstec que freguen la usura. Tot en ordre. 

Susanna Griso Espejo Público Antena3

L'exhibició és dantesca: Fomentar els mateixos hàbits perillosos que ocupen els debats dels programes de la graella. Ah, sí, i fer-ho sense despentinar-se ni un mil·límetre. "Lo mismo digo una cosa que te digo la otra", la frase que hauria de rebre els visitants del grup audiovisual de Planeta. I així tot el dia. I tota la nit.