Molt han canviat les coses des que Esperanza Aguirre va dimitir pels escàndols de corrupció durant la seva etapa com a presidenta de la Comunitat de Madrid i després de perdre les eleccions contra Manuela Carmena per ser alcaldessa substituint Ana Botella. Ara és una jubilada que diu que "No veo el programa matinal de Telemadrid porque llevo a mis nietos al colegio". Divendres ha fet una excepció i els nets deuen haver agafat el bus escolar perquè ha acceptat ser entrevistada a Buenos días Madrid, presentat per una catalana, Verónica Sanz. Els moments finals de l'entrevista han estat estil Albert Rivera a TV3: tens cara a cara on la política pretenia marcar les preguntes de la periodista. Aguirre:
A Esperanza Aguirre le molesta que le pregunten por la corrupción de su partido, ella quería hablar de Cataluña. Esto es un claro ejemplo de lo que hace el PP: usar a Cataluña para tapar lo que nos roban. pic.twitter.com/fyG7v6BZDS
— Superwoman Roja (@superwomanroja) 5 d’octubre de 2018
Aguirre insisteix que "No he venido a hablar de todo lo que usted quiere meterme el dedo en el ojo. No veo ya Telemadrid. No voy a ver Buenos días Madrid. Usted abre con lo que abra pero ha sacado 9 temas y todos eran anti-PP. Me divierte el combate pero no dejo de decir que en este programa la escaleta es anti-PP. No me has preguntado nada positivo. ¡Es el colmo!". La presentadora la convidava a la reunió de les 4 del matí per decidir, com Lídia Heredia lliurava un paper a Rivera per dir que li escrivís les preguntes. Aguirre agafa i marxa sortint de la taula, de plano i de la que va ser la seva manipuladora cadena.
Aguirre torna a ser TT però no per ser imputada per corrupció sinó pel seu numeret de la "lideressa" que va ser i que no ha paït deixar de ser. Ha dit que li fa "pena" que Rodrigo Rato vagi a la presó per haver robat "només" 90 mil euros. La xarxa la trobava a faltar:
A Esperanza Aguirre le molesta la libertad de prensa.
— FEM (@CervantesFAQs) 5 d’octubre de 2018
Esperando que las asociaciones de periodistas denuncien este ataque a los trabajadores y trabajadoras de Telemadrid.
Es lo que tiene no controlar ya la TV pública de todos los madrileños y madrileñas, que la lías en directo. pic.twitter.com/LeaBksBU8b
Que dice Esperanza Aguirre que Rodrigo Rato debería haber robado más.
— House Antifascista (@LekaconK) 5 d’octubre de 2018
Si al final va a ser buena gente Rodrigo.
Esperanza aguirre ve normal q te metan en la carxel x votar y no x robar
— AnnabeLee (@kanyabel) 5 d’octubre de 2018
Tras el regreso de Aznar reaparece...
— Cristina Fallarás (@LaFallaras) 5 d’octubre de 2018
¡Esperanza Aguirre!
El nuevo @PPopular o La noche de los muertos vivientes.
Ojo, que traen curas, privatizaciones, latrocinio, retroceso en el aborto, antifeminismo, violencia y pobreza. https://t.co/wd3eNipNR3
Esperanza Aguirre sobre Rodrigo Rato: “La cárcel no está para meter a gente que sólo ha robado 90.000 euros “. Pero el problema se llama Willy Toledo!!!!!
— Alfredo Duro (@alfredoduro1) 5 d’octubre de 2018
Esperanza Aguirre es TT pic.twitter.com/Ac3wdgwJiY
— Antonio_Delgado (@DeMeison) 5 d’octubre de 2018
Aguirre torna ara que veu com les patums del PP d'Aznar comencen a caure totes: Rato, Zaplana, Rajoy i ella només amb "dos nombramientos que me salieron rana". El gripau és la corrupció i Aguirre li ha fet un petó.