El tsunami a la ràdio catalana sembla no tenir fi: Puyal deixa Catalunya Ràdio, Ricard Ustrell fa el mateix i ara és Raül Llimós, el cap d'esports de RAC1 el que anuncia que abandona l'emissora del Grup Godó. Ho ha fet en un missatge emotiu a les xarxes socials:
Es refereix a la setmana dels comiats de Puyal i Ustrell i afirma que el 15 de juliol abandonarà la Torre Godó a Francesc Macià després de gairebé dues dècades fent-hi els esports. És dels veterans de l'emissora i ha anat fent carrera al costat de Joan Maria Pou. Un com a cap d'esports i l'altre fent les retransmissions del Barça. Comencen les especulacions de si Puyal anirà a RAC1 o si Llimós farà els caps de setmana de Catalunya Ràdio. En Blau ha pogut saber que el comiat de Llimós és una decisió consensuada i que posaran al seu lloc algú de dins de l'emissora.
Mentre els oients s'entretenen, el primer company a pronunciar-se ha estat Dani Senabre. Feia el programa nocturn d'esports de RAC1 i les males relacions amb Llimós van fer que li traguessin el programa estrella a canvi d'un programa de migdies que Senabre va rebutjar, abandonant l'emissora de mala manera. Ara Senabre ha deixat entreveure que la decisió de Llimós de no seguir és de la nova direcció de l'emissora, és a dir, de Ramon Rovira i que, en part, és per com Llimós el va fer fora a ell:
Senabre afirma que la forma de foragitar-lo a ell és part de la raó que RAC1 prescindeixi del cap d'Esports. La guerra soterrada al departament esportiu de la ràdio líder a Catalunya sempre ha estat en boca de twitter. L'últim exemple és l'acomiadament d'Edgar Fornós al mes de gener com a encarregat de seguir les transmissions del Barça des de l'inalàmbric per encabir-hi Gerard Romero després de ser acomiadat del programa despertador de RAC105. En aquell moment Senabre ja va ser molt dur acusant esports de RAC1 de "màfia":
Guerra de clans, la música d'El padrino... Tot molt estrany per un sector del periodisme habitualment amable com són els esports i en una ràdio líder també en programes esportius. RAC1 tenia en aquest departament històricament una marca pròpia que ha prestigiat l'emissora contribuint a fer-la la més escoltada. Però sota terra els moviments són uns altres i twitter s'encarrega d'ensenyar les guerres internes.