La manifestació de la dreta espanyola a la Plaza Colón de Madrid, tot i que va fer fallida pel que fa al nombre d'assistents, ha estat suficient per agafar-se a ella com un clau ardent més llarg que algun paloselfie que aguantava segons quina bandera. La dreta -i la ultradreta-, si alguna cosa té, és un altaveu enorme per fer passar bou per bèstia grossa, i ni les minses xifres faran desviar ni un milímetre el seu discurs.
Alguns VIPS van fer acte de presència a la plaça madrilenya, com Carmen Lomana, Albert Castillón, Isabel Rábago, Toño Sanchís o Mario Vargas Llosa. Però en contrapartida, n'hi va haver molts que es van quedar a casa i que a les xarxes socials van promulgar el #yonovoy. Persones com Wyoming, l'actor Juan Diego Botto o la presentadora Eva Hache, que se ha llevado la palma a l'hora de sulfurar els excitats assistents a la manifestació de Colón. L'exjurat de Got talent escriu a les seves xarxes socials que "Con vuestros ombligos tapáis el saber. Sólo os preocupa provocar y convencer a mentes pobres". Doble crítica sagnant: als líders polítics de PP, Cs i Vox per provocadors i manipuladors i als que es deixen manipular, als que titlla de mentes pobres. Però el que ha acabat de fer vessar el got de la bilis ha estat un dels hashtags amb que ha acompanyat el comentari: #soisunosmierdas.
Con vuestros ombligos tapáis el saber. Sólo os preocupa provocar y convencer a mentes pobres #soisunosmierdas #colon #yonovoy https://t.co/xCwuZEK1ij
— Eva Hache (@eva_hache) 10 de febrero de 2019
Reacció en cadena per part de les masses dretanoses maldant per col·locar una estàtua de la presentadora al bell mig de la plaça de Colón on hi defequin els coloms:
Con tu ignorancia y tu mentalidad anti-demócrata, sólo te preocupa ser trending y conquistar algo más que el jurado de un talent show venido a menos al igual que tu mediocre carrera televisiva. #tusiqueeresunamierda #UnidadPorEspaña
— ®Teddy's World® 🇪🇦✵♒ (@TeddyVelascoA) 10 de febrero de 2019
Sin público comerás lo que nos llamas
— Belenia (@belem_ro) 10 de febrero de 2019
Tuvo que ser duro descubrir los espejos .
— Fran Martinez ❄️ (@SantoJob2012) 10 de febrero de 2019
Viniendo de semejante escremento lo mejor que se puede hacer es tirar de la cadena.
— VII (@Spain_VII) 10 de febrero de 2019
Menos subvenciones a vagos y más trabajar.
¿Eso lo has escrito tu sola o le has tenido que dar a la botella para que te saliera?
— Pablerson (@Pablerson) 10 de febrero de 2019
Mucho has tardado en vomitar las miserias que llevabas dentro, imagino que cuando “los ciudadanos a los que insultas te den la espalda, no te dedicaras a lloriquear por los platós, aludiendo al manoseado humor y Libertad de expresión”
— Melilla,son de mar (@Melillita62) 10 de febrero de 2019
Excremento, comemierda, alcohòlica... La llista és interminable. Conseqüències funestes pel que fa al seguiment dels seus futurs projectes televisius com per la seva butxaca. Més d'un i de dos han exigit a l'empresa Renault que fulmini la seva campanya publicitària amb la presentadora en qüestió:
Nunca has tenido gracia. Has ido de fracaso en fracaso, gracias a tu mala baba y a tu poca vis cómica. La típica falsa progre que se las da de muy graciosa, y es mala con ganas. No entiendo como @Groupe_Renault confía su publicidad en personajes tan despreciables como tú.
— Silver (@silver_2020) 10 de febrero de 2019
Por simple asociación, si el monólogo es una MIERDA, la supuesta humorista dice que los posibles clientes son UNA MIERDA. #renault es una MIERDA no???@PrensaRENAULT
— Froldan 🇪🇸 (@froldandiez) 11 de febrero de 2019
"Mierdas son sus porquerías de monólogos que carecen de gracia alguna. Boicot a Renault por la campaña…" — Jorge https://t.co/WW5WIuoClW
— Paquita (@Paquita_R) 10 de febrero de 2019
POR CIERTO NO COMPRO UN RENAULT ASÍ ME LO REGALEN
— FDS (@Perderikaofgod) 10 de febrero de 2019
@PrensaRENAULT @RenaultTrucksEs van a mantener ustedes en sus campañas de publicidad a @eva_hache ???? Pues ni un Renault más!!!! 👏👏👍
— jjvilla1270 (@jjvilla1270) 10 de febrero de 2019
Veurem si la pròxima vegada que Eva Hache aparegui en algun programa l'audiència li gira l'esquena i se'n va en massa a la competència. Potser Hache surt disparada en globo de la graella televisiva. O en Renault.