Marta López torna a Telecinco. Després de tot el show televisiu que ha protagonitzat aquestes setmanes per la seva irresponsabilitat anant-se'n de festa sense mascareta, la col·laboradora torna al plató del Deluxe per posar punt final a tot aquest drama.
Amb cara de tenir pocs amics i plena de ràbia, López va ser molt sincera: "Nadie me ha preguntado si he tenido Covid. Se me ha condenado a nivel nacional. No se me ha despedido de ningún trabajo. La actitud que tuvo Telecinco fue correcta porque por unas imágenes que me pusieron. Esas imágenes son en un recinto en el que se me toma la temperatura y en donde estaba con mis amigos bebiendo y comiendo".
Marta també ha sigut concisa i clara en explicar que el seu positiu de COVID va ser fals i que va presentar totes les proves als directius de la cadena: "Ante la duda, decidieron que me quedara en mi casa y que todos los demás también por mucho que os fastidie. No era verdad, las imágenes eran de un familiar. De Sálvame'salió que estaba infectada", explica.
Després de tot aquest escàndol sembla que Mediaset ha pres la decisió de readmetre a López a 'Sálvame Diario' en els dies vinents. I és que, a Telecinco li ha tornat a sortir bé la jugada.
#MartaLópez La tonta del Bote por dinero expone su Culo reaparece en 'Sábado Deluxe' tras su despido: "Están diciendo que por mi culpa está muriendo gente" pic.twitter.com/eE11l6nC7w
— nOn Stop (@nONsToP_aStUr) September 13, 2020
Tot i que Marta va ser contundent: "Di falso positivo. Nunca he tenido covid-19, no es mi culpa. Yo cogí y avisé. El problema con la cadena fue que se pensaron que había estado en la calle con un positivo", la cadena ha aprofitat tot aquest enrenou per fer pujar la seva audiència.