D’ençà que es va conèixer el cas d’una presumpta agressió sexual a ‘Gran Hermano’, que Telecinco hauria intentat tapar, desenes d’anunciants han retirat la seva publicitat del ‘reality’. Un boicot pel qual la cadena culpa la seva gran competidora, el grup Atresmedia, on hi ha Antena 3 i La Sexta. Però aquests tampoc no es mosseguen la llengua, i durant l’emissió de ‘La Sexta Noche’ ahir a la nit, Ferran Monegal, col·laborador habitual del programa, es va deixar anar a gust contra la tele de Paolo Vasile.
El periodista català, furiós amb Telecinco per la gestió que han fet del cas dels abusos sexuals a la concursant Carlota Prado: “Se ha procurado enfocarlo hacia el violador. No, no, la responsabilidad es de la cadena, esto es de juzgado de guardia, que es donde está”. Monegal va advertir que no pensa tolerar que des de Mediaset assenyalin la cadena on treballa: “Ahora resulta que los que reflexionamos sobre una supuesta violación somos los que desprestigiamos a los que han propiciado esta violación. Es de locos. En lugar de decir ‘nos hemos equivocado’, hemos estado dos años intentando taparlo. Sobre todo que no se cuente, que no se hable”, va explicar visiblement enfadat.
La clau de tot plegat, l’observació de Monegal sobre els motius que porten Telecinco a espolsar-se el boicot atacant Antena 3 i La Sexta: “Hay que reflexionar sobre un tema que, como periodista me sabe mal, porque sabemos que las empresas periodísticas tienen que vivir, pero claro, el tema hay es que ya son 33 anunciantes que retiran su publicidad de ‘Gran Hermano’. Esto es lo que hace daño al imperio, no que haya una chica desde 2017 en tratamiento psicológico, lo que jode es esto”. Més preocupats pels diners que per la salut de la víctima.