Álex Lequio, el fill d'Ana Obregón i Alessandro Lequio, va morir als 27 anys després d'una àrdua lluita contra el càncer, deixant darrere de si no només un buit emocional, sinó també un imperi empresarial en creixement. Malgrat la seva primerenca partida, les empreses que van fundar no només han sobreviscut, sinó que han experimentat un notable creixement econòmic, augmentant la seva facturació i assolint noves altures.

Quan Álex Lequio va morir el 2020, molts van pensar que el seu llegat empresarial podria esvair-se sense el seu lideratge. Tanmateix, la realitat ha estat una altra. Polar Màrqueting, l'agència que Álex va fundar al costat del seu soci Nacho Fernández Ansorena, ha disparat la seva facturació, assolint els 540.000 euros, un 28% més que l'any anterior. Així, l'empresa, que va néixer de la passió de dos joves per entendre el comportament del consumidor, ha demostrat que l'esperit emprenedor d'Álex continua més viu que mai.

Els registres mercantils actualitzats revelen que no només els ingressos han crescut, sinó també els beneficis nets, que van assolir els 42.000 euros després d'impostos. Un èxit que ha permès a la companyia augmentar la seva plantilla, passant de set a nou empleats. Aquest creixement ha estat impulsat per una estratègia innovadora basada en el growth hacking, una disciplina que busca maximitzar els resultats amb la mínima despesa possible, permetent a les empreses que contracten els seus serveis veure un increment ràpid en els seus usuaris, ingressos i visibilitat.

Desafiant els límits: la passió d'Álex Lequio pel món empresarial

Malgrat els durs tractaments a què es va sotmetre durant la seva malaltia, Álex mai no va deixar de treballar en els seus projectes. Fins i tot quan la salut no l'acompanyava, el jove empresari es mantenia actiu, assistint a esdeveniments i col·laborant amb importants marques com a Miss Sushi i la ginebra Gin Oro . La seva presència, encara que cada vegada més limitada, era suficient per captar l'atenció dels mitjans de comunicació. Era tal la seva dedicació, que ni la malaltia no va poder aturar les seves ganes de veure les seves empreses créixer.

Un dels projectes més ambiciosos d'Álex va ser la creació de Celebriteat Solutions SL, una empresa que va fundar al costat del seu fidel soci Nacho Fernández tot just un any abans de morir. Aquesta companyia va néixer amb una idea revolucionària: Celebrize, una plataforma que oferia a influencers exclusius la possibilitat d'obtenir productes i serveis de luxe, com sopars en restaurants o vacances en vaixells, a canvi de publicitat a les seves xarxes socials.

Un imperi que continua creixent

Malgrat la seva partida, l'empremta d'Álex Lequio continua present al món empresarial. Polar Màrqueting, que va començar com una petita agència de màrqueting digital, s'ha convertit en una referència dins del sector, especialitzada a maximitzar la notorietat de les marques a través d'estratègies digitals innovadores. La capacitat de l'empresa per adaptar-se als temps i continuar creixent sense el seu fundador és una clara mostra del talent i visió que el fill d'Ana Obregón va imprimir en cada un dels seus projectes.