Ana Rosa Quintana és la gran reina de la tele. És Elisabet II, per antiguitat (o veterania) i per popularitat. És de llarg la que fa més anys que té un matinal a televisió, concretament a Telecinco. Són 18 temporades seguides en antena, El programa de AR es va estrenar el 2005. Ningú no aguanta tant. Cap català: ni Cuní, ni Griso, ni Heredia. I és la líder, també a Catalunya. L'últim programa va fer un 12,5% i 55 mil catalans pendents del seu show mentre Ariadna Oltra, més breu i informativa, es conforma amb 12,6% i 39 mil espectadors. A Espanya AR és líder amb més comoditat i ronda el 18%. Per això és notícia quan l'encerta, quan l'espifia (és una anti-independentista furibunda) i quan exposa la seva vida familiar. Té tres fills de dos marits i els bessons acaben de fer 18 anys i ja són carn de premsa rosa:
A la foto es veu Ana Rosa Quintana amb el seu segon marit, Juan Muñoz encara pendent de sentència per una branca del cas Villarejo on ha estat jutjat a l'Audiència Nacional. A un extrem el fill gran, Álvaro, del primer matrimoni amb el periodista Alfonso Rojo, i els dos petits, Juan i Jaime Muñoz. Són andalusos, nascuts a Sevilla com el pare, i segons els rumors de la premsa rosa molt esquius amb la premsa fins el punt que estan estudiant fora d'Espanya, es diu que a Londres, i per això no hi ha fotos amb 18 anys. Totes són de fa un temps. Ara el seu entorn ha parlat amb la revista Hola per dir que, com Álvaro, els dos petits no volen ser famosos. Ja en tenen prou amb la mare.
o
Ana Rosa i els seus bessons, GTRES
Segons Hola: "La periodista ha conseguido mantener su privacidad al margen de su exitosa carrera. Y, ahora, los dos jóvenes ya han decidido cómo quieren vivir: fuera del foco. No seguirán los pasos de su madre y tienen la referencia de su hermano mayor, Álvaro Rojo Quintana, que siempre ha podido mantenerse en un segundo plano". Álvaro és advocat. Els bessons són bons estudiants. I no volen viure de la tele ni de la fama.
Álvaro, el gran desconegut
Segons Telecinco "El hijo mayor de Ana Rosa, de 36 años fruto de sus cuatro años de matrimonio con el también periodista Alfonso Rojo, se ha mantenido en un discretísimo segundo plano durante todos estos años de reinado de su madre en las mañanas televisivas. Este abogado especialista en Derecho Penal, Penitenciario y Compliance no ha querido ser conocido pese a la abrumadora popularidad de sus padres, consiguiendo esquivar el foco mediático incluso cuando pasó por el altar con Ana Villarrubia, con quien viaja y comparte su tiempo cuando sus respectivos trabajos les permiten".
El fill gran, a la inversa de la seva dona, no té xarxes socials. Una manera de protegir la seva privacitat. La famosa és la mare. Punt.