Una de les virtuts del llarg judici al procés és que l'audiència televisiva s'ha après el nom de quatre fiscals del TS, una fita inèdita que servirà per guanyar alguna pregunta futura al Trivial Pursuit. Són els ínclits Javier Zaragoza, Jaime Moreno, Consuelo Madrigal i Fidel Cadena. Correspon als juristes discernir quin paper han fet, sembla que pèssim, però les xarxes tenen el seu veredicte: paper d'estrassa. Fotos dels juristes dormint a la sala han fet que analistes experimentats com Ernesto Ekaizer treguin la destral:
#1O He aquí los fiscales ante el alegato de Jordi Pina en nombre de Jordi Turull, Josep Rull y Jordi Sánchez. Gesto contenido. Las manipulaciones de las pruebas por parte de fiscales boca arriba. pic.twitter.com/owsUE4T4em
— Ernesto Ekaizer (@ErnestoEkaizer) 11 de junio de 2019
On el periodista expert en tribunals veu "gesto contenido" la resta veiem que els fiscals dormen o resen. Sembla que demanen al Deu que professin "Virgencita, virgencita: que la sentencia no nos deje en ridículo". La xarxa s'hi ha abonat:
Durmiendo, sin ningún rubor, en abierto. Les importa un bledo cualquier alegato de las defensas porque todo es una farsa.
— Olga Vidri 🎗 (@OlgaVidri) 11 de junio de 2019
Gesto contenido? Yo más bien creo que aguantan la chapa porque ya saben que la sentencia está escrita.
— Oscar 🏅 (@Oledesmaramon) 11 de junio de 2019
Quiere decir que no están echando la siesta del mediodía? Los alegatos de la defensa se las trae al pairo porque ya saben cuál es la sentencia
— Xelop (@xelopv) 11 de junio de 2019
Como si estuvieran en misa confesando sus pecados.
— AZUKIKI🌟🆓☭ (@azukikiyo) 11 de junio de 2019
o rezan para que Dios los perdone????
— teresa (@teresgb) 12 de junio de 2019
Aquí también...ante los alegatos. 🙄 pic.twitter.com/YUo7cZ1jmL
— Micccina🎗️ @Foreign_cat ForeignFriendsofCatalonia (@micccina) 11 de junio de 2019
El gesto de las manos unidas revela represión, ansia, o negatividad
— Y e l l o w G a n d h i (@yellowgandhi) 11 de junio de 2019
El dia que els advocats de les defenses estan demostrant un coneixement jurídic molt més enllà de la seva ideologia, la fiscalia dorm. Per riure. I per plorar.