Pablo Casado està entestat en ser qui més mems genera durant aquest confinament. Que algú li digui que ser polític, que ser EL CAP DE L'OPOSICIÓ, consisteix en fer política i plantejar dubtes i alternatives al govern. NO en posar cares d'intensito i afectat, com si tot el pes del país recaigués en les teves espatlles. Recorden la foto del líder del PP mirant una bandera a mig pal, al costat del seu palmero García Egea?
Ara s'ha superat. I amb escreix. Ara sabem que la professió frustrada de Casado és la d'actor. Però actor d'aquells hiperactuats, de culebrot de pa sucat amb oli, d'aquells que quan el director els hi diu: "Pon cara de preocupado", arruguen el nas i les celles com si estiguessin anant de ventre. I potser Casado acabava de fer-ho, o estava a punt, quan ha perpetrat la foto més ridícula dels darrers dies, en un lavabo.
És com aquella pel·lícula de terror, Candyman, on a la protagonista se li apareixia un ésser maligne quan mirava fixament al mirall i repetia cinc vegades la paraula Candyman. Però aquí el que fa por és ell i el seu reflex al mirall. Por, o vergonya aliena. L'exageració en el rictus, l'excés d'afectació, la intensitat del posat i del text que l'acompanya ("Esto es una catástrofe en vidas y un drama en empleo. Aquí nadie va a ganar y ya hemos perdido demasiado todos. Más de 20.000 compatriotas fallecidos merecen nuestro respeto, homenaje y luto")... Per no parlar que va al lavabo amb algú que l'acompanya a fer-se fotos, o de l'aixeta que s'ha deixat oberta. La xarxa l'ha ensorrat a memes:
A Pablo Casado no le salen las "declaraciones" pic.twitter.com/QGAejFm5dj
— KlaseObrera 🔻 (@Klaseobreratk) 22 de abril de 2020
Pablo Casado con el fotógrafo en el baño como un #influencer pero le faltó posar con el torso desnudo y gallumbos de "kelvinclei".#Maemia https://t.co/Fa6HmfMOPt
— solyluna (@solyluna196) 23 de abril de 2020
-Robert de Niro en "Toro Salvaje" (1980) hablando con su pasado.
— MrInsustancial (@MrInsustancial) 23 de abril de 2020
-Mark Walhberg en "Boogie nights" (1997) hablando con su pito.
-Pablo Casado en "Un baño" (2020) hablando con Pablo Casado. pic.twitter.com/yIZg0jN0XT
Aquí Pablo Casado pensando muy fuerte como luchar contra el postureo. pic.twitter.com/JN6pIinrus
— Miguel Cuarentena Magán (@MMagan82) 23 de abril de 2020
Me cuesta reconocerlo, pero Pablo Casado es de los pocos valientes que, en este momento, se están atreviendo a hablar de algunas cosas. pic.twitter.com/ecpn4VCmAc
— Álvaro (@AlvaroFG21) 23 de abril de 2020
Música dramática, ruido de agua corriendo ( se detiene la imagen.Silencio. Voz en off de Pablo Casado)
— Pasanospoco (@pasanospoco) 23 de abril de 2020
-Os preguntaréis como he llegado aquí... pic.twitter.com/WRqwKQssnR
La nueva iniciativa para la crisis del CoVid en España de Pablo Casado es: Que su equipo le haga una foto con cara de triste en el cuarto de baño, mirándose al espejo con el filtro Tokio de Instagram. Nos pasa poco para lo que se vota en este país.
— Rafaé (@RafaML97) 22 de abril de 2020
La foto frente al espejo de Pablo Casado es demencial. Que vergüenza ajena, que penoso.
— Andrés Correonero (@Correonero) 23 de abril de 2020
Lo más patético de la foto de Pablo Casado intensificándose ante el espejo del baño no es la foto en sí, sino el behind the scene; el decirle a alguien "ven conmigo al baño y trae el móvil", el buscar el encuadre adecuado, el "ahí no, que refleja la bombilla"... Estas cosillas.
— Gonchu (@GonKilgore) 22 de abril de 2020
Casado desbocat... Falta poc perquè el popular es faci una altra foto al lavabo, però damunt la tassa. Temps al temps.