Les vigílies de les festes nadalenques vénen acompanyades sempre d’una sèrie de moments televisius molt esperats. L’anunci de la Loteria és el primer en arribar, però sempre és el de Freixenet un dels més comentats.
Aquest dimarts han estrenat el seu nou espot, després d’un mes amb les expectatives pels núvols en avançar que Ricardo Darín i Michelle Jenner serien els protagonistes.
L’argentí, protagonista de Nueve reinas, desitja bon nadal acompanyat d’una de les cares més conegudes de Los hombres de Paco. Dos actors que fan el relleu a l’equip de gimnàstica rítmica, les que l’han protagonitzat els dos últims anys.
L'anunci més didàctic
A l’anunci d’aquest 2017 han apostat per ajudar a fer un bon discurs. Davant la vergonyosa situació de trobar-se davant la família de la parella, proposar un brindis pot ser tot un encert.
La versió llarga de dos minuts té com a escenari, precisament, un sopar amb tota la família reunida. Proposen que el nou xicot de la noia digui unes paraules, però es bloqueja i no sap què dir.
Just en aquest moment apareix Michelle Jenner rodejada d'una aura daurada com si d'una fada es tractés, fent màgia i convertint el noi en Rubén Darín. És llavors quan fa un discurs molt emotiu, agradant de seguida a la família de la seva nòvia. I d'aquí, al brindis de celebració.
El lema escollit ha estat L’art de brindar, reivindicant el 40è aniversari del brindis nadalencs de la marca. Kike Maíllo ha seguit sent el seu director, tot i canviar d’agència de publicitat per fer la campanya.
Com sempre han preparat una versió llarga, una de resumida en un minut, i una altra de 30 segons. Aquesta és la que emetran a les televisions catalanes, sense traduir el missatge, però afegint unes paraules en català al final, amb els protagonistes desitjant bones festes.
A més a més, han publicat al seu canal de Youtube tres vídeos donant consells: explicant com ha de ser un bon final de sopar, com s'ha de comprar una bona copa de cava i com fer un bon discurs.
Agradarà la versió d'enguany?