Una de les setmanes més complicades dels darrers temps és la que s'està vivint aquests dies. Dilluns, amb les detencions de Sabadell, Mollet i Cerdanyola i el posterior ingrés a presó de set CDR, dijous, amb l'escandalós i vergonyós show de Cs al Parlament de Catalunya, per no parlar d'algunes delirants portades de diaris unionistes. Faltava la cirereta del pastís. Una entrevista de Pedro Sánchez per la CNN assegurant que " el rey Felipe VI representa los valores de la Segunda República. Es bueno que empecemos a reivindicar esa España republicana, una España que defendió derechos y libertades". Unes llibertats que segons el dirigent socialista, "desgraciadamente fueron mancilladas por la dictadura franquista, y que luego posteriormente fueron recuperadas hace cuarenta años con la Constitución española y con la monarquía parlamentaria que representa el rey Felipe VI en la actualidad". Chim pum.
Efe
Gabriel Rufián ja va parlar del monarca espanyol en l'excel·lent entrevista que va penjar aquesta setmana a La fábrica de Rufián al seu canal de Youtube. Una conversa on parlant de la situació a Catalunya, el publicista i presentador li va confessar: "Se habla poco porque no interesa decirlo: hay un jefe de estado, ¿no? ¿dónde esta? ¿Mandando el mensaje del 3 de octubre? Ese día o no le asesoraron bien o no quería conocer o quería desconocer. Este hombre tiene autoridad para obligar a llegar a acuerdos". Ara ha estat el diputat d'ERC al Congrés el que s'ha dirigit al Borbó en sengles comentaris a Twitter, marca de la casa:
De los creadores de Es un golpe de estado sin violencia y Son terroristas sin bombas llega Los valores de la II República los representa la monarquía impuesta por el dictador genocida que dió un Golpe de Estado para acabar con la II República.
— Gabriel Rufián (@gabrielrufian) September 27, 2019
Pues yo si Felipe representa los valores de la II República ya no le voto más.
— Gabriel Rufián (@gabrielrufian) September 27, 2019
Reguitzell d'insults habituals de l'unionisme després dels tuits que no poden ocultar la sensacional reflexió que sura de les paraules de Rufián.