Ja fa cinc mesos de l'estrena d'unes fotografies que escandalitzaven a una de les cases reials més comentades. A Frederic X de Dinamarca li estava a punt de caure la corona a terra quan van sortir a la llum les seves imatges passejant amb Genoveva Casanova. Un escàndol de por, que arribava poc abans d'aconseguir el càrrec més alt de la monarquia, convertir-se amb el rei del país. Gairebé ja porta cent dies amb el títol damunt les espatlles, i bé, els inicis no han estat gens fàcils, però la corona danesa li ha ennuvolat tots els enrenous del passat, tot el contrari per la mexicana, la qual es va haver d'amagar en una cova per no haver de protagonitzar nous titulars. Genoveva es convertia en la dona més buscada, i, efectivament, cada vegada que ha hagut de passar pels focus dels paparazzis protagonitzava un nou enrenou. Enfrontar-se a l'opinió pública no és el seu punt fort, i sembla que necessitaria ajuda espiritual per poder fer-hi front.

Lecturas Federico Dinamarca Genoveva Casanova
Portada revista Lecturas Frederic X i Genoveva Casanova 
Frederic GTRES
Frederic i Mary Donalson / GTRES
Genoveva Casanova 7 GTRES
Genoveva Casanova / GTRES

Genoveva Casanova volia oblidar-se del focus mediàtic, cada vegada que apareixia li perseguien les preguntes sobre la seva sonada nit de passió amb el príncep, ara bé, després de veure com esclatava l'escàndol s'anunciava el seu fitxatge a la nova temporada del concurs d'Antena 3, El Desafío. Per tant, la seva teoria de voler desaparèixer dels enrenous li queia a trossos, costa pretendre que vols passar desapercebuda quan confirmes la teva participació amb un programa que s'emet en prime time i el qual et comportarà interactuar amb la premsa. Una incoherència total, però bé, no seria l'únic acte incoherent que la mexicana hauria fet en els últims mesos de 'repòs i desconnexió' ella estaria més deixada que mai, inclús amb la higiene. Fa tan sols unes setmanes enrere saltava la notícia d'una veïna de la seva urbanització que assegurava que la socialité no recollia els excrements del seu gos, ni tan sols es dignava a passejar-lo fora del recinte. Molt fort. Ara, però estaria procurant fer un detox de totes les males energies. Atents.

Genoveva Casanova  / Europa Press
Genoveva Casanova / Europa Press
Genoveva Casanova y Cayetano Martínez de Irujo / GTRES
Genoveva Casanova y Cayetano Martínez de Irujo / GTRES

L'opinió pública no està massa de part de Genoveva, encara que, siguem sincers, s'ho ha buscat una mica. Ella sortia injustament perjudicada de tot l'enrenou amb Frederic X de Dinamarca, però, la seva actitud amb la premsa la feia tapar el cap amb la tovallola per no voler saber-ne res. Arrencava a córrer cames ajudeu-me en sortir del rodatge de El Desafío, una imatge patètica. Tot i això, sempre diuen que després de la tempesta arriba la calma, i així ho estaria manifestant la mexicana. Es refugiava en braços del seu ex Cayetano Martínez de Irujo, passava una Setmana Santa discreta des de Sevilla amb el seu exmarit, i ara estaria treballant exclusivament en ella. Vejam, tampoc deu tenir massa cosa més a fer. El programa "Y Ahora Sonsoles" avançaven en exclusiva que Genoveva estaria visitant un centre d'estètica. Potser en la següent aparició pública ni la reconeixem, només cal unes quantes injeccions de bòtox i una rinoplàstia per no reconèixer-la. 

A més d'aquest detall que avançava el programa d'Antena 3, a l'interior de la revista Diez Minutos han sortit unes imatges de l'actriu assistint a una sessió de ioga. L'esport que li faria desenvolupar una pràctica física, mental i espiritual que ben segur deu necessitar. La veiem atabalada i amb mala llet, es tapava el rostre en veure la premsa, no recollia les caques de la seva mascota. Sembla que per fi estaria trobant el seu camí, o almenys buscant-lo de nou. Cuidats específics de bellesa, i unes sessions de ioga per acabar de calmar-se. A poc a poc ha anat tornant a les xarxes socials, així la veiem posar davant l'entrada de la primavera, de nou, amb el rostre mig ocult: ulleres de sol i barret.

Sembla que això de voler passar desapercebuda ja s'està convertint en el seu hobby professional. Genoveva Casanova no vol ficar llum a la seva foscor, almenys si no hi ha diners pel mig. 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!