Poc abans que el seu Barça donés una altra passa cap al títol de Lliga, guanyant amb contundència per 0 a 4 al camp de l'Elx, Gerard Piqué també es mostrava contundent, demolidor diríem, més que mai, abordant diferents qüestions que l'envolten. El president de la Kings League xerrava per espai d'una hora amb el seu amic i un dels presidents de la competició, Gerard Romero, de Jijantes, i allà, tots dos davant dels micròfons, han regalat als seus seguidors una sessió descomunal on l'exjugador català ha buidat el pap com mai. Piqué no s'ha mossegat la llengua i ha xerrat sobre tots els fronts on n'és el protagonista. La seva vida personal, les crítiques rebudes per parts dels haters i seguidors de la seva ex Shakira, les crítiques rebudes pels detractors de la Kings League, les crítiques rebudes pel poc ús del català o el fangar en el qual s'ha convertit Twitter, extensió del fangar en el que s'ha convertit la societat d'avui en dia.

Gerard Piqué i Gerard Romero / YouTube

Els dos Gerards es van deixar anar, especialment l'exjugador del Barça, fart de sentir segons què i d'haver-se de justificar pel que fa o deixa de fer: "Esto es el ABC de este país, la envidia es lo que reina en este país. Tú, lo que tienes que hacer, es vivir tu vida. Es tan sencillo como esto. Fíjate todos los jaleos que han habido últimamente, sobretodo en el tema del corazón: Ana Obregón, Risto Mejide... que la gente haga lo que le de la gana. Dejad de molestar, que si está bien o mal, siempre juzgando... Tíos, que cada uno viva su vida. ¿Por qué te tienes que meter? Hostia, que hagan lo que les de la puta gana, es su puta vida, tíos!". Piqué, parlant d'Ana Obregón i la seva nova maternitat, de Risto Mejide i la seva nova parella... o d'ell mateix. "Y lo mismo conmigo y con todo el mundo. Lo podemos llevar a todas las facetas. Estamos en un país que si tienes éxito hay mucha gente que tiene envidia, si eres famoso, intentant buscarte defectos, problemas, es siempre igual. Vivid vuestra vida. Ya sabemos cómo es este país. La presión de muchas chicas, por cómo las ven y todas las mierdas estas. Vamos por un camino, a nivel de sociedad, que es una puta mierda, un a desgracia enorme. Hay una presión... la de niños y niñas que lo pasan mal, necesitando la aprobación de su entorno. ¿Pero qué es esto? ¿Qué mierdas es esto? ¿En que mundo vivimos?".

Gerard Piqué i Gerard Romero / YouTube

Piqué, desfermat: "He llegado un punto que ya me es indiferente lo que diga la gente. Ahora nos dedicamos a tirar toda esta mierda, el beef este, que luego, la otra ya, y no quiero entrar, porque es un tema personal, el tema de tirar beef, el zasca, que es la moda, pero luego no pensamos en las consecuencias que puede tener a nivel mental. Y queda muy bien a título personal, 'ooohh, la puta ama, nosequé', pero luego no pensamos en la otra persona. ¿Qué tiene que pasar, que alguien se suicide para que luego 'Ohhh, ¿nos hemos pasao'?". Romero li deixa anar un explícit: "Tengo la sensación de que acabas de buidar-te, como si estuviéramos en una sesión de psicólogo". Una sessió on cap al final de la conversa, donat que els dos són catalans i parlen en català, han estat xerrant en la seva llengua materna. Un usuari els hi diu que parlin en castellà"Tranquilos, no empecéis a poneros nerviosos con el idioma", diu Romero. 

Gerard Piqué i Gerard Romero / YouTube

Moment que Piqué aprofita per seguir encès: "Otra cosa, el tema del idioma... ¿No puedo hablar en castellano? ¿No puedo hablar en catalán? Se quejan unos, se quejan otros. Esto siempre es por unos pocos que políticamente quieren utilizarlo siempre para lo mismo. Que cada uno se exprese de la mejor manera. Tenemos la gran suerte de ser bilingües, en mi caso hablo ingés también, lo utilizo siempre como creo más oportuno. Si me dirijo al 50% de mis fans en esta competición, que son de Latinoamérica, hablar en catalán no creo que sea lo más oportuno, a pesar de que hablo la lengua y la tierra como ya sabéis muchos. No tiene nada que ver. Jo puc parlar en català tranquil·lament, i em sento molt orgullós de Catalunya, crec que m'he mullat més que ningú a nivell futbolístic amb aquest tema, i què voleu que us digui: em toca els collons que surti un polític o partit o un que va de llest de la premsa i que digui 'ai, és que no utilitzen el català'... no fotem!".

Una conversa descomunal. Piqué, més on fire que mai. Indispensable.