Gerard Piqué és un dels influencers més potents del país. Al seu compte d'Instagram el segueixen 18,5 milions de persones al planeta. I aquestes vacances s'ha proposat exercir la seva influència no només en el futbol i els negocis sinó amb el que fan tots i totes les instagramers: influir en el look de la gent.
Com vestir, com maquillar-se i en el cas de Piqué, com pentinar-se. Els darrers dies el central del Barça ha tornat als entrenaments fent una foto quasi cada dia a Instagram del seu look. Primer sense barba però ara més enllà: cabell més curt per l'efecte mullat. Crearà tendència. Ell en diu "Wet", en anglès Mullat:
El nou look ha agradat molt: mig milió de likes en poques hores. El marit de Shakira té 34 anys però sense pèl a la cara i amb el cabell curt i engominat sembla que en tingui 24. Un cutis ters i unes faccions apol·línies fan la resta. Està més guapo que mai.
Ara que es qüestiona l'envelliment del primer equip del Barça, amb renovacions de les vaques sagrades, Piqué demostra que l'edat no és res si un jugador professional es manté en forma i té bona genètica. Hi ha Piqué per anys. Les últimes fotos són d'un home jove:
PIQUÉ DEL BARÇA:
PIQUÉ DE SORTIDA NOCTURNA:
PIQUÉ AMB ELS CABELLS LLARGS EN PUNTA:
PIQUÉ A LA FEINA:
Gerard Piqué té dues feines, la del Barça i els seus negocis particulars on és el cap i ho demostra anant amb bermudes al despatx i posant els peus sobre la taula. Té diverses empreses de tot tipus, des de pàgines web a un torneig de tennis o restaurants. El seu Blue Spot de la Barceloneta ha tancat.
El preciós restaurant al terrat de l'edifici proper a l'hotel W de la Barceloneta va entrar en concurs de creditors, és a dir, va fer fallida, suspensió de pagaments. Mil m2 amb terrassa i unes vistes impressionants en 360 graus. 30 empleats i mig milió en pèrdues el primer any (2018) els van fer tancar. La resta d'empreses van bé.
Que el jugador del Barça és un geni del màrketing ho va demostrar amb una estratègia boja: Gerard Piqué va fer públic el seu número de mòbil. Tota una novetat en la promoció dels seus negocis al món del tennis. És la típica piquetada o idea boja que surt d'una reunió empresarial. Sota la foto de la reunió anuncia que podeu trucar-lo o fer-li whatsapps al 649 50 00 01.
En Blau ho va fer, li vam enviar un Hola Gerard que no va tenir ni resposta ni doble check. Però el primer que tothom tafaneja d'un mòbil aliè és la foto de perfil. Ni l'escut del Barça ni els seus fills Milan i Sasha, sinó la seva dona, famosa mundialment: Shakira actuant. Aquesta és la foto de perfil del mòbil de Piqué, on insinua que li agradava més Shakira amb el cabell natural i no ara que va de ros tenyit:
Gerard Piqué és una icona. És capaç de fer mil i una coses i fer-les totes bé. No oblida que el centre, la raó de la seva fama i per la qual és estimat. El que li va permetre conéixer Shakira, és que és jugador i capità del FC Barcelona. En això també és el millor.