Recentment, Kim Kardashian va donar a conèixer l'amor i admiració que estableixi per les Spice Girls en un dels últims episodis del seu programa d'Hulu 'The Kardashians', així que Geri Halliwell-Horner no va dubtar ni un segon a dir el nom de Spice que la socialité rebria si formés part de l'agrupació. En una exclusiva a E! en el marc de la promoció del seu llibre Rosie Frost and the Falcon Queen va manifestar que "Ella (Kim Kardashian) es mereix alguna cosa realment bo". Va afegir que "es mereix alguna cosa com Inner Strength Spice (Força interior). Crec que és Smart Spice. És intel·ligent. És genial que siguis bonica per fora, però també és bonica amb un llibre a la butxaca posterior" .
De la mateixa manera, la dona de 51 anys va aprofitar l'oportunitat per expressar el molt que admira a Kim Kardashian per la seva ètica de feina. "Ella és increïble", va assenyalar Geri Halliwell. "Crec que és un molt, molt bon model a seguir. És intel·ligent. Realment ha estat inspiradora la forma que ha fet un gir a aquest negoci i també perquè les dones celebrin les seves corbes. Realment m'agrada això d'ella", va afirmar la intèrpret, segons el ressenyat pel lloc web d'E! News.
Kim Kardashian treu línia masculina a Skims
Tal com va assenyalar Geri Halliwell, la més famosa del clan Kardashian no és coneguda només per la seva bellesa física, també per la seva intel·ligència, ha utilitzat per crear els seus reeixits negocis com Skims. Aquesta empresa és la més valuosa per a la famosa, i és probable que sigui més reeixida ara que també va tenir en compte els cavallers. Kim Kardashian ha estat aclamada per les seves campanyes inclusives en termes de talles i discapacitats, i ara està portant el seu compromís amb la inclusió un pas més enllà, en ampliar la seva marca per incloure homes, tal com va precisar Metro Latinoamérica.
A l'anunci de la nova línia masculina de Skims, Kim va comptar amb la participació de dos destacats atletes: Nick Bosa, jugador dels n49ers de la NFL, i Neymar, davanter de la selecció del Brasil. La inclusió d'aquests atletes a la campanya de Skims ha estat aplaudida pels internautes i seguidors de Kim Kardashian, ja que s'espera que atregui tant homes que admiren aquests esportistes com dones que són seguidores més recents de la marca.
Kim Kardashian, líder de la inclusió
Skims és una marca que va ser llançada inicialment el 2019. L'empresa ha experimentat un augment considerable en la seva popularitat gràcies a l'ampliació de la seva gamma de talles. En el lloc web de la firma, es poden veure models de diverses mides lluint les seves peces, i a més ofereixen una àmplia varietat de tons de pell a les seves peces de color nude. El cert és que fa uns mesos enrere Skims, l'empresa de Kim Kardashian, va fer un pas més en el seu compromís amb la inclusió en presentar models amb discapacitats en el seu últim llançament de productes, peces adaptatives que permeten a les persones amb limitacions de mobilitat a les cames vestir-se per si mateixes, tal com recull l'esmentat mitjà.