Apuntin aquest nom: Jesús López. Sí, massa genèric, afegirem el segon cognom: Jiménez (no han de pagar la resta dels "Jesús López" del món pel que ha fet el seu 'tocayo' més cuñao). Aquest ésser es dedica, malauradament, a la política. És regidor del PP a Barajas de Melo, un municipi de 900 habitants a Conca. I el "senyor" López, que probablement mirava per la tele el debat d'investidura mentre jugava a cartes al bar del poble (amb carajillo, sol y sombra y faria) va decidir que el no era menys que Casado, Rivera i Abascal. De fet, ell és més... ranci. Més masclista. Més classista. Un cavernícola de manual. L'única cosa que el diferencia dels nostres avantpassats és que, malauradament, ha aprés a fer servir Twitter. Ha après per fer coses com aquesta.
Espero que si esta tipa es vicepresidente del Gobierno de España se afeite los pelos del sobaco cuando nos represente #InvestiduraCongreso19 pic.twitter.com/nvxYm4BF7r
— Jesús López (@JesusLopTRADER) July 22, 2019
"Espero que si esta tipa es vicepresidente del Gobierno de España se afeite los pelos del sobaco cuando nos represente". Això és Irene Montero pel PP, sempre a l'avantguarda de la tolerància, de la moderació. Del seny. Del respecte. Macho, te has lucido. Llàstima de família, si és que en té (pobrets), llàstima de poble, llàstima d'ajuntament. El partit, però, no en fa, de llàstima. Un partit que s'ha de fixar en l'aixella de les dones abans de reconèixer la sideral superioritat intel·lectual de les dones que té al davant. Ha nascut un bufó, però dels que fan plorar. I creiem que trigarà en tornar a fer servir les seves xarxes, a menys que a banda de curt de gambals i machirulo de basar també sigui masoquista.
Es mucho mejor parecer un personaje del museo de cera, dónde va a parar..!
— ®️amona Kitsch (@RuthKitsch) July 22, 2019
Es ud un sinvergüenza y un machista.
— Maria S. (@lyuva26) July 22, 2019
Esa Sra va depilada.
Lleva ud las axilas depiladas?
Háganos un favor, regrese a su cueva.
Mientras Irene señala la luna vd se queda mirándo al dedo. Su comentario es vulgar y de mal gusto caballero
— Manolo Breñas (@ManuB72179071) July 22, 2019
Espero que esta señora tenga siempre derecho de hacer con su axila lo que le de la gana, al igual que tú tienes derecho a decir imbecilidades como esta.
— Pelícano manchú🏴☠️ (@Mortimer_Fu) July 22, 2019
Piensa antes de escribir, te lo recomiendo. Piensa siempre, si es que tú capacidad te lo permite.
Hala, a pastar, imbécil.
Tienes razón, porque debajo del sobaco, si se depila, se lleva mucho mejor los sobres con dinero en B y todo lo que habéis robado.
— Ƥσℓℓιтσ 〰️©️ (@radiopolla) July 22, 2019
El que tiene q afeitarse eres tu pero los webos,x q machistas q solo sepan ver en una mujer los pelos del sobaco,sobran en este país....ella puede decidir hacer lo q le plazca con su cuerpo,lo importante es q haga bien su trabajo,con honradez y con inteligencia...lo pillas?
— DeliLop (@delilop57) July 22, 2019
¿Se ha blanqueado vd el ojete? ¿Gasta esa botonadura de la bocamanga en la bragueta del pantalón? ¿Cuántas veces se ha meado encima?
— Fernando Aranguren (@FerAranguren) July 22, 2019
Tiene pinta querido Jesús que la última vez que follaste lo pagaste en pesetas
— Mario Carpizo (@MarioCarpizo) July 22, 2019
Tiene pinta querido Jesús que la última vez que follaste lo pagaste en pesetas
— Mario Carpizo (@MarioCarpizo) July 22, 2019
Si los pelos de la axila influyen en la política entonces deberíamos sacar a todos los varones metidos ahí, que los tienen hasta en el culo.
— paper girl (@ASAPradnine) July 23, 2019
— Purple (@Siropedearce) July 22, 2019
En fi, un ruc (amb tot el respecte cap a aquesta espècie animal) és un ruc. Aquí y en la China popular.