Isabel Coixet ja té 60 anys i sap que quan parla puja el preu del pa. La columnista catalana d'El Periódico explica al diari que la paga com se sent per dir el que pensa contra la independència i els indepes: "A mí me han cancelado desde la primera vez que abrí la boca y se me ocurrió decir: 'A mí me parece que…'. Vivo en un lugar en el que por decir y expresar lo que piensas, pagas un precio". Es fa la víctima que ser unionista li costa quatre tuits en contra. Xavier Sala-i-Martín li recorda que a Catalunya qui de debò paga un preu, molt alt, per expressar el que pensa és gent com Jordi Cuixart.
Tienes razón, Isabel, es intolerable que en España la gente pague con la cárcel o el exilio el decir lo que piensa. Yo, si fuera tu, me iría de ese país. Claro que si lo haces perderás las subvenciones y, a veces, para mantener el dinero, hay que apoyar al régimen, no? https://t.co/feS3W8aIOa
— Xavier Sala-i-Martin (@XSalaimartin) July 16, 2020
L'economista dispara allà on sap: no de cinema sinó de diners de les subvencions: "Si te vas del país perderás las subvenciones y, a veces, para mantener el dinero, hay que apoyar al régimen". No és l'únic indignat per com d'inoportuna i maldestra és la Coixet:
Tendre record de la directora de cine als Jordis, i demés presos polítics..molts no ho haguessim pogut expressar millor... https://t.co/XdXZsnHshS
— (((Germà Bel))) Vida & Economia ! 😉 (@gebelque) July 16, 2020
Empresaris,actors,directors,tècnics i persones en general afectades en el sector cultural ens hauríem d’unir per acabar d’una vegada per totes amb la misèria cultural d’un país que no ens respecta. Tu no em representes Coixet. https://t.co/Got9n1XZK8
— Lluis Marco (@LluisMarco1) July 16, 2020
Cierto! Te pegan con porras y te meten en la cárcel. Sin duda un precio muy alto que tu no has pagado jamás
— Núria Corral i Garcia (@nuriacorralgar1) July 16, 2020
Isabel Coixet: "Vivo en un lugar en el que por decir y expresar lo que piensas, pagas un precio"
Es difícil determinar si cada vez que Isabel Coixet sale en prensa dice una chorrada o cada vez que dice una chorrada sale en prensa.
— Blog Societat Anònima II*II (@blogsocietat) July 16, 2020
La Isabel de tanto en tanto se hace un anuncio a si misma. Pero debería cambiar de director, el papel de niña inocente, balbuceante haciéndo pucheros ya no se lo cree nadie, además se le ven los trucos para seguir viviendo del estado.
— Nika (@Nikasoledad) July 16, 2020
Ser la consciència valenta dels no indepes té aquestes coses: que arriba Jordi Cuixart, tancat a la presó per una sentència repugnant, i Coixet fa el ridícul.