Isabel Preysler sempre tendeix a generar interès. Per més que passin els anys, el públic demanda cada vegada més informació de la qual ha estat considerada "reina de cors" per la seva àmplia presència al paper cuixé. És incombustible i sembla que tot el que toca es converteix en or, una cosa que ha heretat la seva filla Tamara Falcó. Mare i filles han format un tàndem perfecte, però a l'hora de facturar van per separat, encara que a ambdues els va bastant bé en la seva condició com a influencers.
El cert és que, per més títols que hi hagi en el seu currículum o diverses fonts d'ingressos, no s'han de desestimar aquells que arriben a través de les xarxes socials. També per a la filipina, que també està sabent rendibilitzar el seu compte personal a Instagram per embutxacar-se un bon pessic en col·laboracions, i un altre dels seus ingressos és assistir a festes. Però sembla que ja no li va tan bé en aquest àmbit.
La socialité podria facturar fins i tot 10.000 euros per cada post que publica en xarxes socials, encara que fins i tot pot incrementar aquesta quantia segons l'ocasió: podria facturar-ho perfectament. La forquilla que s'ha detectat és entre els 10.000 i els 13.000 euros. Una xifra que, en l'actualitat, "s'hauria reduït amb gran notorietat". Fins al punt de què "el seu fill Enrique Iglesias estaria sufragant les despeses de la mansió que la socialité té en Puerta de Hierro".
Però segons han pogut saber diversos mitjans "la seva imatge hauria perdut valor al sector de la publicitat". Ja no comptaria amb tantes ofertes publicitàries malgrat els puntuals projectes que ha assumit durant els últims anys. Fa dècades, la socialité era una celebrity que no es perdia una cita al món de la moda. Des de desfilades fins a presentacions. Però malgrat la seva situació, una de les coses que té Isabel Preysler són tots els conceptes d'elegància, estatus, posició i hi ha moltes influenceres que no el tenen. Però, a més, és una gran creadora de sentit de pertinença. Això és el que ven, malgrat tenir menys seguidors, assoleix aquestes xifres que d'altres influencer aspiren a triplicar en fans.
Hi ha festes on Isabel Preysler podria cobrar 50.000 euros
La seva assistència a un esdeveniment social eleva el caixet substancialment, per això per tan sols anar, posar en el photocall i compartir confidències amb els seus amics podria embutxacar-se uns 50.000 euros. Xifra que podria duplicar-se si en el programa de la festa indica que en el photocall ha d'atendre les preguntes dels reporters. Sigui com sigui, una nit rodona i ben remunerada.
Isabel Preysler estaria passant una crisi econòmica
Isabel Preysler podria estar vivint un declivi empresarial. Aquest mes d'abril els mitjans de comunicació es feien eco que la socialité i la seva filla Ana Boyer van abandonar la gestió de l'empresa My Cream. Al mercat, la firma ja no gaudeix amb l'èxit amb què va arrencar després del seu llançament., "la firma de cremes d'Isabel Preysler ja no suscita tant interès. Tampoc no va tenir gran èxit el documental 'Isabel Preysler. El meu Nadal' que es va estrenar a la plataforma Disney+. Un documental en el qual va tenir una gran presència la firma Porcelanosa, una de les firmes històriques de l'etapa empresarial de la socialité.