​Isabel Preysler, coneguda com la "Reina de Cors" en la societat espanyola, ha estat durant dècades un referent d'elegància i sofisticació. Tanmateix, recents informes suggereixen que la seva imatge pública i la seva influència en el món de la moda i la publicitat han experimentat un notable declivi. Segons fonts consultades per elcierredigital.com, la presència d'Isabel Preysler en esdeveniments de moda solia ser altament valorada, arribant a cobrar al voltant de 10.000 euros per assistir a desfilades. No obstant això, amb el pas del temps, el seu atractiu per a les firmes de luxe ha disminuït significativament. Aquesta pèrdua d'interès s'ha traduït en una reducció dels seus ingressos per aparicions públiques i col·laboracions comercials.

Aquest declivi en la seva imatge ha tingut repercussions en la seva situació financera personal. Informes recents indiquen que el seu fill, el reconegut cantant Enrique Iglesias, ha assumit part de les despeses associades al manteniment de la residència de la seva mare, coneguda com a "Villa Meona". Aquesta mansió, situada en l'exclusiva urbanització de Porta de Hierro a Madrid, és emblemàtica pel seu luxe i amplitud, però també pels elevats costos que comporta el seu manteniment.

A més, projectes empresarials recents d'Isabel Preysler no han assolit l'èxit esperat. Un exemple d'això és la seva incursió al sector de la cosmètica amb la marca 'My Cream', que incloïa productes com a crema de dia, sérum i contorn d'ulls. Llançada fa una dècada, la firma no va aconseguir consolidar-se al mercat, el que va portar que una empresa de Calatayud assumís la seva gestió. Aquest canvi va evidenciar les dificultats per mantenir la rellevància de la marca en un sector altament competitiu.

La pèrdua de valor de la seva imatge també es reflecteix en l'àmbit publicitari. Marques que anteriorment buscaven associar-se amb Isabel Preysler han reduït el seu interès, optant per figures més joves i amb més connexió amb les noves generacions. Aquest canvi en les preferències de les firmes ha afectat els seus ingressos per contractes publicitaris, disminuint la seva presència en campanyes d'alt perfil.

La trajectòria d'Isabel Preysler ha experimentat un descens en la seva influència i atractiu comercial. Factors com la pèrdua de rellevància al sector publicitari, projectes empresarials fallits i desafiaments financers personals han contribuït a aquest declivi. Mentrestant, figures emergents com la seva filla Tamara Falcó han agafat el relleu, adaptant-se a les noves dinàmiques del mercat i mantenint viva la presència de la família en el panorama mediàtic.

Vol treure diners amb nous projectes

Un intent de revitalitzar la seva presència mediàtica va ser l'especial nadalenc "Isabel Preysler: Mi navidad", emès a la plataforma Disney+. Aquest programa buscava mostrar una faceta més íntima de la socialité, però no va aconseguir captar l'atenció de l'audiència, reflectint una desconnexió amb el públic actual.

El seu habitatge li està generant moltes despeses

La mansió "Villa Meona", construïda juntament amb el seu difunt espòs Miguel Boyer, ha estat símbol del seu estatus social. Tanmateix, l'elevat cost del seu manteniment, que s'estima en al voltant de 20.000 euros mensuals, representa una càrrega financera significativa. Aquesta situació ha portat a considerar la possibilitat de vendre la propietat i optar per una residència més acord amb les seves necessitats actuals.