Isabel Preysler era una de les 'socialités' més importants d'Espanya. Protagonitzava totes les portades amb els seus embolics, i sempre ha tingut una excel·lent relació amb la revista 'Hola', la majoria dels seus reportatges eren pactats i a canvi els facilitava tota la informació. La filipina va mantenir relacions amb els homes més influents del món, i amb tots ells, menys amb l'últim, va formar una família. Julio Iglesias, Carlos Falcó o Miguel Boyer. Els últims vuit anys va mantenir una relació amb Mario Vargas Llosa, però la relació va acabar pitjor que malament.
'El Tancament Digital' ha analitzat la seva pèrdua de poder en els últims anys. Isabel Preysler ingressava milers d'euros per un sol reportatge. Era l'estrella més demandada. Cobrava prop de 10.000 euros per assistir a una desfilada de moda. Però ara ni tan sols apareix, no és cap reclam, li ha robat el seu lloc la seva filla, Tamara Falcó. Isabel va reaparèixer en la desfilada del 50è aniversari del dissenyador Pedro del Hierro.
Isabel Preylser perd popularitat amb l'aparició de Tamara Falcó
"La imatge d'Isabel Preysler ha reduït el seu valor amb el pas del temps. Ja no és tan atractiva per a les firmes. És per això que Enrique Iglesias estaria sufragant les despeses de la casa de la seva mare", asseguren fonts del seu entorn de 'El Tancament Digital', ja que sinó tindria seriosos problemes econòmics.
De fet, el mes d'abril passat, els mitjans de comunicació es van fer eco que Isabel Preysler i Ana Boyer abandonaven la gestió de l'empresa 'My Cream', una empresa de cosmètica que va fundar la mare de Tamara Falcó fa una dècada. Tal com ha pogut constatar elcierredigital.com, "la firma de cremes d'Isabel Preysler ja no suscita tant interès. S'ha convertit en un fracàs".
Disney+ va donar una oportunitat a l'ex de Mario Vargas Llosa sense èxit. El seu documental nadalenc no va interessar a ningú, més enllà de fer unes mofes a les xarxes socials. Abans també era l'ambaixadora de Porcelanosa, però ara mateix aquest lloc l'ocupa Tamara Falcó. La seva imatge ha perdut valor al mercat publicitari.