Isabel Preysler, una de les figures més mediàtiques de la societat espanyola, hauria generat al voltant de 2,5 milions d'euros durant l'any i mig que va mantenir una relació pública amb el premi Nobel de Literatura, Mario Vargas Llosa. Aquesta dada, que ha circulat en alguns mitjans de comunicació, destaca l'impacte econòmic i mediàtic que va tenir la seva relació. Durant el temps que van estar junts, Preysler i Vargas Llosa van protagonitzar nombroses aparicions públiques, entrevistes exclusives i portades de revistes. La parella va ser un focus constant d'atenció en els mitjans de comunicació tant a Espanya com a nivell internacional, la qual cosa va generar ingressos milionaris, especialment per a Isabel Preysler, qui ja comptava amb una sòlida carrera al món de l'entreteniment i la publicitat.

S'esmenta que gran part d'aquests ingressos provenen d'exclusives concedides a revistes com ¡Hola!, on Preysler ha estat una figura recurrent durant anys. Aquestes aparicions, juntament amb els contractes publicitaris que Isabel Preysler manté amb diverses marques de luxe, li haurien permès pastar aquesta considerable suma en un període relativament curt. La relació entre Isabel Preysler i Mario Vargas Llosa es va convertir en un fenomen mediàtic, ja que combinava el glamur i l'alta societat representats per Preysler amb el prestigi intel·lectual del premiat escriptor. Encara que la parella va posar fi a la seva relació, el temps que van passar junts va ser suficient per consolidar la seva presència a l'ull públic i generar importants beneficis econòmics.

Isabel Preysler s'ha fet milionari gràcies als seus esposos

Els espectadors podran colar-se a la casa més famosa de la crònica social. Isabel Preysler es va fer famosa per les seves aventures amoroses. Ha estat dona de Julio Iglesias, Carlos Falcó i Miguel Boyer. Amb tots ells va tenir fills, menys amb Mario Vargas Llosa, la seva última parella, amb la qual va mantenir una relació de 8 anys. Amb totes les exclusives que ha protagonitzat s'ha fet d'or fins al punt de ser una de les dones més riques del país.

Isabel Preysler també es guanya la vida amb la seva imatge

Com a inversora empresarial no hi ha gaire rastre. Isabel només té la seva línia de cosmètics My Cream, en la qual destaca un sérum que costa 47 euros i una crema antiedada de 49 euros. És el seu treball amb les marques el que li genera més rendibilitat. Preysler sap triar els seus projectes, no treballa amb qualsevol, i això li ha permès portar la seva vida de luxes fins al dia d'avui. Segons Vanitatis, en un mal any obté un milió i mig d'euros. Juntament amb les entrevistes en revistes, la principal font d'ingressos d'Isabel Preysler és la publicitat. Les marques l'elegeixen com a imatge de luxe i elegància. Només per la seva assistència a un esdeveniment factura prop de 20.000 euros.