Jaime Cantizano ha estat lligat a la ràdio durant els últims anys. Presentador d’Atrévete a Cadena Dial, ha decidit centrar-se en uns nous projectes que ara ja sabem que tenen la televisió com a plataforma. Manel Fuentes ha estat escollit com el seu substitut, fent intercanviant de mitjans.
El presentador de Jerez torna, doncs, a la petita pantalla, aquest cop a la seva terra: a Canal Sur. La temporada vinent estarà al capdavant d’un talent show semblant a l’exitós Tu cara me suena, però centrat en la ‘copla’.
Origen y Copla buscarà el millor imitador d’Andalusia d’aquest estil; una nova aposta per aquest ball típic del sud després del programa d’Eva González Se llama copla.
Aquesta no serà la primera vegada que Cantizano col·labori en aquesta cadena, ja que l’any passat va fer de jurat a Fenómeno Fan. Una trajectòria lligada a la música després d’uns anys en el món del cor a Antena 3.
Recentment, a més a més, el seu nom havia sonat amb força com a futur presentador d’Operación Triunfo. Però amb aquesta última informació quedaria descartat.