Acostumats com ens té a veure’l sempre amb una americana, en Jair Domínguez aprofita els mesos d’estiu per canviar de ‘look’. Al juliol, banyador amb estampat de flors i samarreta de tirants. Així és com va vestit a la seva darrera foto d’Instagram. L’escot és tan pronunciat que deixa veure el tatuatge que el periodista té al pit però que mai no es veu a la tele quan co-presenta l’Està passant de TV3.

TV3

Una lletra “J” sobre el pit que bé podria ser la inicial del seu nom, Jair (no fos cas que algun cop se li oblidés); o d’un dels seus dos fills, en Jan (l’altre es diu Roc). Tot i que entre els seus fans hi ha qui hi veu un missatge polític:

Aquest no és l’únic tatuatge d’en Jair Domínguez. El periodista figuerenc té marcada una frase en llatí al braç dret: “Sic itur ad astra”, extreta de l’Eneida de Virgili i que en català significa “per aquest camí fins a les estrelles”.