L'escriptor Javier Marías té una columna setmanal al primer diari d'Espanya, El País. L'anteriorment conegut com a diari d'esquerres dona peixet els diumenges a plomes com Mario Vargas Llosa, que ja va ser TT per defensar el genocidi del 12-O. Ara Marías ha tornat a ser tendència a twitter gràcies a una deplorable columna on opina que el feminisme està marginant les dones fins el punt que acabaran vivint soles, aïllades i sense contacte amb homes. Escriu: "Se ha establecido en Wall Street una regla tácita que consiste en “evitar a las mujeres a toda costa”. Marías no dissimula que simpatitza amb aquesta conseqüència masclista al feminisme del #MeeToo.
Segueix l'escriptor madrileny de 57 anys Javier Marías evacuant a El País: "La idea de que las mujeres no mienten, y han de ser creídas en todo caso (como hace poco sostuvo entre nosotros la autoritaria y simplona Vicepresidenta Calvo), se ha extendido lo bastante como para que muchos varones prefieran no correr el más mínimo riesgo". Es refereix a no dinar ("ni mucho menos cenar") amb dones, no asseure's-hi al costat als avions, dormir a plantes separades als hotels, i pensar-s'ho bé per contractar-les. "El motivo es el temor a poder ser denunciados por ellas; a ser considerados culpables". La dona amb més poder d'Espanya el molesta. És Carmen Calvo, amb qui ja es va encarar Pedro G. Aguado.
Marías justifica aquesta discriminació a les dones, mantenint-les lluny, amb aquestes paraules: "No es raro que haya individuos decididos a abstenerse de todo trato con el sexo opuesto, ya que uno nunca sabe si está en compañía de alguien razonable, o quisquilloso y con susceptibilidad extrema". Qui té el problema són les dones per susceptibles. La xarxa se'n fa creus que El País no fiscalitzi aquesta gasòfia.
Alguien que calle a Javier Marías, por favor. Ese hombre es la definición de pollavieja.
— Fran 🏳️🌈 (@chisco_07) 30 de diciembre de 2018
Javier Marías y todos los demás que decís la misma memez: sois unos mierdas. Sois iguales que aquel oficial nazi que se quejaba de no poder dormir por culpa del llanto de un niño judío que estaba muriendo de hambre en el campo que el dirigía. Me dais muy poca lástima.
— Míster Salvaje (@SalvajeMister) 30 de diciembre de 2018
Igual que no entiendo por qué El País sigue contando con Javier Marías, tampoco entiendo por qué la gente le sigue dando bombo y haciéndolo trending topic cada domingo. No le leáis. Punto.
— Granados (@_Granados_G) 30 de diciembre de 2018
Voy a coger las palabras de otro hombre para responder al gilipollas de Javier Marías.
— Ygritte 🎗 #oficialidá (@Ygritte_Snow) 30 de diciembre de 2018
Idris Elba: "Con respecto al movimiento <Me Too>, sólo es difícil si eres un hombre con algo que ocultar". https://t.co/uQtV1gxUqP
La directora de El País és una dona: Soledad Gallego-Díaz. Podria aplicar l'article que no ha revisat i allunyar-se de Javier Marías. Fent-lo fora.