Jesulín de Ubrique viu una època daurada tant a nivell personal com professional. Fa un any va donar la benvinguda per sorpresa al seu quart fill, el tercer amb María José Campanario, la dona amb qui celebra dues dècades d'amor. En el treball s'allunya de les arenes per triomfar en els mitjans de comunicació, on al seu dia va arrasar Belén Esteban, la mare de la seva primera filla. Durant anys la televisiva ha engrossit el seu compte corrent gràcies a entrevistes on arremetia contra el d'Ambicions i tota la seva família. Amb més estil, Ubrique triomfa en televisió i es converteix en un dels personatges més estimats sense esmentar una sola paraula de la seva vida privada. Fa un any va arribar a la final de 'El Desafiament'. Es va mantenir en emissió deu setmanes amb les seves deu respectives gales, a partir d'aquest dijous se li podrà veure en la vuitena edició de 'MasterChef Celebrity', un dels seus reptes més grans, ja que mai no havia fet ni un ou ferrat.
Ara mateix Jesulín de Ubrique protagonitza tota mena de titulars, és el protagonista dels últims mesos. Belén Esteban ja no apareix en cap lloc des que Mediaset va decidir tancar a 'Sálvame' i se sent ofesa amb la nova direcció. "Les coses no van gaire bé, tinc entès", va dir en una entrevista.
Belén Esteban va ser un dels personatges més coneguts de la petita pantalla. Apuntava audiències milionàries, però ja no queda res d'això. Des que Andrea Janeiro va complir la majoria d'edat, la jove va fer prometre a la seva mare que mai més no parlaria de la família del torero. Encara que alguna vegada s'ha hagut de mossegar la llengua, va complir la seva paraula. Això va provocar que la col·laboradora deixés d'interessar. Molts li van atribuir que només anava al plató per escalfar la cadira, no aportava absolutament res.
Belén Esteban s'arruïna amb el fracàs de la seva empresa
La coneguda com a princesa del poble ha vist com la seva popularitat ha caigut en picat, i també les vendes dels seus productes. Fa uns anys va obrir una empresa d'alimentació, 'Sabors de l'Esteban', de la qual Andrea Janeiro s'encarrega al costat de l'equip de la comunicació. El gaspatxo i les seves patates fregides van ser un èxit en vendes, fins i tot va traspassar fronteres, però ja no queda res d'això. Ha perdut popularitat i ingressos.
Tal com detalla 'La Razón', l'últim any fiscal la companyia va tenir 9.472,06 euros de benefici, al voltant de 152.000 euros (94 %) menys que a l'exercici anterior (161.986,41 euros). Així mateix, els 212.867,08 euros en actius líquids s'han quedat en 16.040,14 euros, mentre que el valor real dels actius de l'empresa ha caigut un 92 %. Belén Esteban va invertir tots els seus diners en aquest projecte.