Els retocs i operacions estètiques estan a l'ordre del dia. Moltes són les persones que per veure's millor van a les seves clíniques de confiança per sotmetre's a diversos canvis i combatre el pas dels anys. L'últim en fer-ho ha estat el presentador de Telecinco, Jesús Vázquez, un dels millors pagats de la cadena, després d'un llarg temps sense aparèixer de manera pública.
El de Ferrol, el dimecres 3 de novembre a la tarda, va ser el protagonista de la presentació de la nova campanya de Nadal de Mediaset amb Ferrero Rocher, Juntos brillamos más. Una iniciativa que es porta fent des de fa diversos anys i consisteix a nominar quatre pobles de la geografia espanyola i el que rebi més vots tindrà un il·luminat especial durant les vacances. Una campanya que busca tornar la il·lusió i la màgia de l'esmentada època, després d'un any, el 2020, marcat per la pandèmia del coronavirus en el qual no va poder celebrar-se gairebé res.
Lluint uns botins de pell color vermell, amb sivelles laterals, i un pantaló i americana blau marí a conjunt amb una armilla del mateix color i una camisa blanca descordada per la part superior, Jesús Vázquez va fer la seva aparició triomfal per presentar la nova campanya de l'empresa en la qual fa molts anys està contractat. Tot i que si hi ha una cosa que va cridar l'atenció dels allà presents no va ser cap altra que la cara de Vázquez. I és que Jesús va sorprendrea tots lluint una cara diferent de la que llueix habitualment.
El presentador, als seus 56 anys acabats de fer, té molta cura de la seva imatge, tant del seu físic com del seu rostre. En aquest sentit, la revista Semana, després de parlar amb una experta en cirurgia plàstica, revela que Vázquez, pel que sembla "s'ha sotmès a un tractament de rejoveniment facial sense cirurgia bàsic. En la part superior del rostre s'ha infiltrat bòtox que aconsegueix que les arrugues ja existents es redueixin molt". A més, a la zona mitjana del rostre, s'hauria fet "una infiltració d'Hidroxiapatita càlcica que recol·loca volums. Té un cost de 700 euros cada dos vials", aclareix l'experta. Foto de Jesús Vázquez abans:
Foto de Jesús Vázquez ara:
La gran transformació del de Mediaset no acaba aquí. Vázquez també s'hauria fet un tractament per guanyar més lluminositat a la pell que consisteix en "infiltracions d'àcid hialurònic i sol tenir un cost d'uns 600 euros cada tres sessions". Una sèrie de retocs a la cara, per estar a punt per a la presentació de la campanya nadalenca de Mediaset, que li han acabat jugant una mala passada fins al punt d'aparèixer davant dels mitjans de comunicació amb la cara molt inflamada.
Un volum que, segons la doctora consultada per l'esmentada revista, es tracta d'un fet habitual. "Es deu a que s'ha fet la sessió de manteniment que produeix una inflamació que pot durar uns quants dies com a reacció de les injeccions". La gran pregunta és, se li baixarà la inflamació a Jesús Vázquez per quan arribi el Nadal? O viurà permanentment inflat?