Cuatro al día ha tornat a viure aquest dimarts una nova topada entre el seu presentador i un dels seus col·laboradors. Joaquín Prat i Juan Carlos Monedero se les han tingut arran d'una entrevista a Mónica Ayllón, la polèmica jove de 21 anys de Talavera de la Reina a la que "le da igual" el coronavirus i que continua sortint de festa "todos los findes. Yo no me voy a poner la mascarilla en un botellón y punto, no soy una marioneta de los políticos", ha dit avui, refermant-se en la seva irresponsable actitud. La jove també ha repartit pel programa, després d'entrevistar-la per segona vegada: "Le habéis dado la vuelta a todo y me echáis a mí la culpa, cuando yo sólo he querido defender mis libertades. Vosotros tampoco lleváis la mascarilla en la tele y a mí nadie me asegura que os hagan la prueba cada 20 días".
Després, parlen amb el doctor Salvador Espinosa, metge del Summa, que encara pateix seqüeles. Intervé Juan Carlos Monedero. El fundador de Podemos considera Mónica una víctima i un fracàs com a societat. I apunta al seu propi programa: "Los medios no deberían darle un altavoz a gente joven que no está preparada para tal repercusión", li etziba al presentador, al que no li ha agradat gens el comentari: "¡Ah bueno! ¡Claro claro! ¡Qué narices tienes, Juan Carlos! Dándonos lecciones de cómo tenemos que hacer nosotros periodismo... La llamamos porque creímos que un testimonio como el suyo era importante en ese momento", li deixa anar.
“Ahora todos somos víctimas y el verdugo es el periodista de turno o el medio de comunicación. Tienes unos cojones...”, afegeix Prat, visiblement empipat. Monedero argumenta que "no es así. Yo no doy lecciones a nadie", però el presentador ha posat la directa i ha buidat el pap: “Sí hombre sí, es así y lo has dicho y es la segunda vez que me lo haces, Juan Carlos”. Pots veure-ho clicant a la foto: