Impactant presència la de Joaquín Torres a l'Espejo público de Susanna Griso, on la presentadora catalana i companyia han posat els ulls com a taronges en sentir què ha explicat i els termes que ha utilitzat el que es coneix com "el arquitecto de los famosos". Parlaven de la santeria, una forma de culte en segons quines religions i societats, amb rituals que tant poden anar cap al bé com cap al mal. I això és el que assegura que ha viscut en la seva pròpia pell Torres. El marit de l'exdirector de Sálvame Raúl Prieto ha fet una revelació que ha deixat muts els col·laboradors del programa i una Susanna Griso que es tapava la boca en escoltar què ha dit d'una col·lega de professió, la presentadora valenciana Cristina Tárrega.
I és que l'arquitecte, per il·lustrar el tema, revela que "A mí me han hecho magia negra, una persona muy conocida de televisión. Una loca, loquísima...el santero que lo hizo me lo dijo. Me avisó para que me protegiera. Me dijo que me habían metido en una nevera". Torres, congelat, per fotre'l en el pla material o amorós o en el que sigui. A la nevera, com els àrbitres que s'equivoquen molt o on enviaven Steve McQueen a la meravellosa La gran evasión. I no es quedava aquí la cosa, perquè ha posat nom i cognoms, els d'una persona que en el passat va ser molt amiga seva: "Sugestión ninguna. Cristina Tárrega que está como una tarada perdida, cuando dejamos de ser amigos pues empezó por ahí. El santero que trataba con Cristina hizo un rito...hablaba de un congelador en el que me habían metido y que yo tenía que encender una vela".
Susanna Griso es posa les mans a la boca, al·lucinant mandonguilles. Impactats, volen saber si té proves del que està dient: "Me avisó el santero que lo hizo. Me parece que tiene que estar muy loco...Me había hecho de todo. Cuando entras en este tipo de paranoia no sabes dónde está el final. Mal Cristina y el santero también por hacer cosas negativa para que alguien lo pase mal. El santero me lo dice por una amiga común. Me avisó que me tenía que hacer una limpia, pero no me cobraba". Torres remata fent-li un vestit a mida a Tárrega: ""La veo perfectamente capaz. Ella es una asidua. Éramos muy amigos hasta que dejamos de serlo porque es una hija de su madre. No somos amigos hasta que me hace estas cosas. Yo la defendí muchísimo porque pensaba que tenía buen fondo, pero luego vi que era una interesada y vulgar...Es mala como la quina".
Què dirà Cristina Tárrega al respecte? Parlarà o li posarà dos velas negras com feia la Bruja Lola? Frisem per saber-ho.