Jon Kortajarena, blanc de les crítiques. El model basc l’ha feta grossa a les xarxes socials, després de publicar la conversa que ha mantingut aquesta nit amb un treballador de l’empresa Glovo. Missatges carregats de mala bava per exigir que li enviessin a casa immediatament una truita de patates que feia dues hores que esperava. Una humiliació al repartidor, obligat a continuar fent feina malgrat la crisi del coronavirus, que li ha generat una allau de reaccions en contra.
“Llevo esperando dos horas para una tortilla. Si no podéis dar un servicio, no lo déis. Pero esto es jugar con el tiempo y el dinero de la gente”. Malgrat les disculpes del treballador, el to de Kortajarena ha anat escalant: “Quiero saber cuando cojones me vas a enviar la tortilla”. Finalment, i com que el sopar no arribava, ha cancel·lat la comanda. Però ha compartit igualment les captures de pantalla a Instagram. Pretenia fer una denúncia pública i ha acabat rebent de valent: de maleducat a capritxós, se les ha sentit dir de tots colors.
Fins al punt que s’ha vist obligat a explicar-se públicament. A través d’un vídeo que ha penjat al seu perfil, Kortajarena assegura que va perdre els nervis després d’un viatge llarguíssim de Los Angeles a Bilbao per veure la mare, contagiada de COVID-19: “A mi madre le han diagnosticado el coronavirus. En el vuelo no hay comida. Solo me dieron una botella de agua y una chocolatina. Estaba sin comer. Cuando llegué a casa a las 12 de la noche, decidí pedir comida porque no tenía nada. Me dijeron que tardarían 20 minutos y como 2 horas después no habían venido, lo reclamé”. El model exposa la seva versió i demana perdó: “Sonó caprichoso, alguna gente se ha enfadado. Yo quería explicar mis circunstancias porque mucha gente se ha sentido ofendida. Pido disculpas. Hoy iré al supermercado a por patatas y huevos y me haré yo una tortilla”, bromeja al final.
Tant de bo no hi trobi cua, o acabarà a crits amb el caixer.