Jon Kortajarena, blanc de les crítiques. El model basc l’ha feta grossa a les xarxes socials, després de publicar la conversa que ha mantingut aquesta nit amb un treballador de l’empresa Glovo. Missatges carregats de mala bava per exigir que li enviessin a casa immediatament una truita de patates que feia dues hores que esperava. Una humiliació al repartidor, obligat a continuar fent feina malgrat la crisi del coronavirus, que li ha generat una allau de reaccions en contra.

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“Llevo esperando dos horas para una tortilla. Si no podéis dar un servicio, no lo déis. Pero esto es jugar con el tiempo y el dinero de la gente”. Malgrat les disculpes del treballador, el to de Kortajarena ha anat escalant: “Quiero saber cuando cojones me vas a enviar la tortilla”. Finalment, i com que el sopar no arribava, ha cancel·lat la comanda. Però ha compartit igualment les captures de pantalla a Instagram. Pretenia fer una denúncia pública i ha acabat rebent de valent: de maleducat a capritxós, se les ha sentit dir de tots colors.

@kortajarenajon

Fins al punt que s’ha vist obligat a explicar-se públicament. A través d’un vídeo que ha penjat al seu perfil, Kortajarena assegura que va perdre els nervis després d’un viatge llarguíssim de Los Angeles a Bilbao per veure la mare, contagiada de COVID-19: “A mi madre le han diagnosticado el coronavirus. En el vuelo no hay comida. Solo me dieron una botella de agua y una chocolatina. Estaba sin comer. Cuando llegué a casa a las 12 de la noche, decidí pedir comida porque no tenía nada. Me dijeron que tardarían 20 minutos y como 2 horas después no habían venido, lo reclamé”. El model exposa la seva versió i demana perdó: “Sonó caprichoso, alguna gente se ha enfadado. Yo quería explicar mis circunstancias porque mucha gente se ha sentido ofendida. Pido disculpas. Hoy iré al supermercado a por patatas y huevos y me haré yo una tortilla”, bromeja al final.

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Tant de bo no hi trobi cua, o acabarà a crits amb el caixer.