Esperadíssima estrena de Nexes, el nou debat social de TV3 dels dimecres. Malgrat la pandèmia van aconseguir no desnaturalitzar l'objectiu del programa: ajuntar molta gent en un plató a la Fira de Barcelona, a Montjuïc, per afrontar temes socials. El secret és la química dels presentadors i un bon càsting de convidats. El primer dia va ser un èxit total d'audiència: programa més vist del prime time de totes les cadenes, 16,1% i 350 mil espectadors de mitjana. L'audiència important, però, sempre és la del segon programa, quan acabi l'efecte "a veure què és això".
Com en política o en el Barça, hi ha dues realitats: els que miren la tele i els que la comenten a twitter. A la xarxa hi va haver de tot, amb especial intensitat, com sempre, dels crítics i haters:
Nexes treu profit de tenir dues de les grans patums mediàtiques del país, potser les més patums, i del màxim interès dels catalans: parlar de nosaltres mateixos. Però el programa necessita créixer i diversificar-se. Potser experts, dades o famosos. Més Puyal. Se'ls gira feina. El primer dia, èxit d'audiència.