A Madrid ja no se n'amaguen. És absolutament repugnant com els estaments no dissimulen gens ni mica a l'hora d'afavorir el conjunt de Florentino Pérez por lo civil o por lo criminal. I després s'aniran omplint la boca amb Negreiras i sopars de duro. És al·lucinant la poca vergonya que tenen alguns quan es tracta d'afavorir el Reial Madrid de manera lamentable. I ara ho hem tornat a comprovar. Amb aquesta entrada, una entrada criminal de Nacho Fernández al jugador del Girona, Portu, al temps de descompte del partit jugat a Montilivi entre els dos equips. Una entrada que va anar al turmell del jugador, amb el partit ja resolt i amb 0 a 3 a favor dels d'Ancelotti. En moviment, fa més mal encara:

nacho portu 2
Entrada criminal de Nacho a Portu al Girona - Reial Madrid

Decisió indignant del comitè d'apel·lació. Greuge comparatiu

Ja és incomprensible com en un primer moment, l'àrbitre del partit li va ensenyar només la targeta groga, i van haver d'avisar-lo del VAR que s'ho tornés a mirar per si creia (com finalment va fer) que potser seria millor ensenyar-li la targeta vermella i expulsar-lo. El Comitè de Competició li havia posat una sanció de tres partits, el primer que es va perdre, contra Osasuna al Bernabéu, i el segon, el del proper cap de setmana contra el Sevilla. Curiosament, però, el tercer dels partits que s'hauria d'haver perdut era contra el Barça, el Clàssic del proper dissabte 28 d'octubre a un quart de cinc de la tarda a Montjuïc. Però ara, com per art de màgia, el Comitè d'Apel·lació li ha rebaixat la sanció de tres a dos partits. Per tant, el defensa madridista podrà jugar contra el màxim rival. Una decisió absolutament indignant, i més, si comparem amb els tres partits (que no li van rebaixar) que li van caure a Lewandowski per tocar-se el nas davant d'un àrbitre:

Un greuge comparatiu que provoca indignació. A Madrid expliquen que els advocats han presentat al·legacions perquè finalment Portu va poder jugar el següent partit, considerant que la lesió no era tan greu... Ara resulta que només sancionen si li trenca la cama al jugador. El que dèiem, lamentable. D'entre la multitud de reaccions, destaca la de Jordi Basté. El periodista de RAC1 al·lucina, com tothom, davant la decisió, i ha fet una petició pública abans que el comitè no prengui una altra decisió al respecte, cosa que, coneixent com se les gasten, i com de poc dissimulats són als comitès, plens de madridistes: "Que torni el futbol de primera sino encara li fotaran tres partits de sanció a Portu abans de diumenge".

Un tuit sarcàstic, però, algú s'atreviria a posar la mà al foc que no serien capaços de fer-ho? Ja ens imaginem els madridistes del comitè dient: "¿A que no hay huevos de sancionar a Portu por poner el tobillo en la dirección del pobre Nacho?... ¿Que no?... Aguántame el cubata".