Jordi Évole torna a La Sexta amb el programa que es diu com ell: Lo de Évole. És exactament el mateix que Salvados però amb el nom del productor català al títol. Una manera de col·locar dos espais a Atresmedia: el Salvados, amb el fallit Gonzo, i Lo de Évole, amb els millors convidats de tota la graella.

Després d'entrevistar el Papa i Leo Messi, només li queda el rei Felip. Però aquesta no l'aconseguirà. Es conforma amb Iván Redondo, diumenge a La Sexta. De promoció, Évole ha estat entrevistat a Al rojo vivo, a Más vale tarde, a El intermedio i aquest dissabte a La Sexta Noche. Només li queda sortir a Aruseros.

Jordi Évole i la seva dona Ester Delgado, GTRES

Entrevistat a Eldiario.es parla, com no podia ser d'altra manera, de la independència de Catalunya. Bé, ell no en diu així, parla del "procés": "Fue un momento muy concreto y Manolete, si no quieres torear pa qué te metes. Me podría quejar amargamente y decir 'ay qué mal lo pasé' porque sí, en algún momento fue así. Sobre todo porque hubo momentos en los que veías que era como fuego amigo.

El procés nos trastocó un poco a todos y aún estamos en fase de recuperación. Y eso que bastante que nos hemos recuperado para tal y como estuvimos. Fue un momento muy delicado".

Jordi Évole amb fons negre com amb Puigdemont, GTRES/La Sexta

Évole rebia crítiques quan feia un tuit hostil contra els indepes o entrevistava el president Puigdemont a la Generalitat sense focus, entre tenebres. Que faci com Xavier Sardà que no té twitter. Évole té 3,5 milions de followers, una exageració, i un caramel difícil de renunciar. 

Évole té resposta a la pregunta clau: ¿El conflicto catalán tiene solución?

"La única solución posible que le veo es la de convivir de la mejor manera posible con él. Durante un tiempo yo no supe convivir con el procés, me tensaba, me crispaba. Haber superado eso me tranquiliza. Yo quiero seguir hablando de política con mis amigos independentistas y no independentistas. Hubo un momento en que parecía que tenías que tomar partido y que no había manera de escabullirse. Nos complicamos mucho la vida y nos olvidamos de lo bien que vivíamos".

" Yo cada vez creo menos en las trincheras, no quiero posicionarme en ninguna de ellas. Cuando estás entre trincheras es más fácil que te caigan las hostias pero también es más divertido. 

Jordi Évole, GTRES

Évole diu que els catalans vivien millor sense reivindicar la independència, sense decidir què ser. Potser es confon.

----

Sobre què preguntaria a Felip i Letícia: 

"¿Si el rey aceptase, cuál sería la primera pregunta? "¿Qué tal la familia?"

¿Y a la reina Letizia qué le preguntaría? "A Letizia le preguntaría si alguna vez se ha planteado si, en caso de que en su matrimonio las cosas no saliesen del todo bien, este podría acabar siendo el mejor reportaje de su vida".